chameleon píše:Já vím, že už jen pilujete poslední detaily v návrhu - ohledně skrytého n. apod.
Asi též s rozměry se hýbat moc nedá, ale nedalo mi to a posílám návrh
Koukam na to jenom na mobilu, ale prijde mi to dost dobry.


Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
chameleon píše:Já vím, že už jen pilujete poslední detaily v návrhu - ohledně skrytého n. apod.
Asi též s rozměry se hýbat moc nedá, ale nedalo mi to a posílám návrh
VladikC píše:Hacek je ovsem v tom, bych si to doma nepostavil. 4 metry na delku je moc.
chameleon píše:VladikC píše:Hacek je ovsem v tom, bych si to doma nepostavil. 4 metry na delku je moc.
jo, má to samé výhody, a co jezdit na chodbě/na půdě/u sousedů![]()
Ještě bys tedy mohl udělat mezidíl cca 50x50cm s obloukem a mít to do L
petrh píše:ja vam nevim, kdyz s epodivam na ten navrh od vladika tak ja byhc ho moc nemenil, me fakt sedi i to objezdeni kpce, pokud to bude lokalka male parnicky a provoz tak to vidim docela kouzelne...
Kdyby visela ven ta část s úvratí ve skryťáku tak by to tolik nevadilo - teda pokud by nepršeloradekkrupka píše:Nápad určitě dobrý, teď jenom aby druhý modul nevisel z okna v patém patře![]()
VladikC píše:Ferda píše:Taky mi připadá, že nechat na panelu téměř 10 cm místa u přední hrany v takto stíněných podmínkách je trochu luxus.
Tam by mela byt prijezdova a obsluzna komunikace k stanicni budove, skladu a rampam. Neumim to nakreslit...
Ferda píše:Kusá ve smyčce má použití v případě provozu nějakého motorového, nebo parního vozu, který se nemusí otáčet.
Nádraží by jistě šlo malonko vytočit tak, aby koncová kusá směřovala do pravého dolního rohu a NB lze přesunout na druhou stranu koleje. Nebyl by to první případ, kdy NB je zády přilepená ke skále nebo opěrné zdi. Tím by se prostor mezi smyčkou a nejbližší kolejí v nádraží malinko zvětšil. Taky posun portálu o 10 cm vlevo by asi nebyl nijak kritycký a vešly by se tam 2 kusé koleje.
Další možností je celé nádraží malinko natočit (viz výše) a zrdcadlově převrátit podle osy hlavní koleje. Remíza by se ocitla v levém dolním rohu. NB a sklad na druhé straně zády ke kopci. I sklad by mohl být umístěn až na konci rampy. Příjezdová komunikace by tam patrně vešla z levé strany.
Taky mi připadá, že nechat na panelu téměř 10 cm místa u přední hrany v takto stíněných podmínkách je trochu luxus.
Radek píše:Taky myslím, že smyčka na lokálce nemá opodstatnění.
petrh píše:kolega jiste bojuje s mistem, ale kdyby mel nekde na skrini klidne jen preklizku a na tom kolejivo, tak 40*80 cm by se nekde veslo ne?, mozna by to stacilo mit odstavku ala trainmaniak ?
Já sem v podstatě souhlasil s tvým příspěvkem výše, protože se mi líbí. SN se sice prodlouží, ale zato zúží.pavel píše:Radku ale když se podíváš na plánky od Milana tak má nakreslené krásné lokálky se smyčkou. Je pravdou že smyčky jsou o patro níž, ale jsou.
Radek píše: Já sem v podstatě souhlasil s tvým příspěvkem výše, protože se mi líbí.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků