od TTmili » čtv 01 dub, 2010 7:55 pm
No ono také otázkou je kolik si toho kdo domyslel v tom článku. Nejsme v americkém filmu aby nám lokomotiva začala nekontrolovatelně zrychlovat. Evidentně se to stalo na některém z dvoukolejných úseků podle toho obrázku tudíž tam určitě byla povolená rychlost na 100km/h což je maximální konstrukční rychlost řady 131. I při nejlepší vůli se z lokomotivy nedostane víc než 15% rychlosti navíc (případně mě opravte, jediné vyjímky byli tusím "Esa" když je zkoušeli na okruhu) takže zrychlit už moc nemohla, problém je spíš v tom že nemohla zastavit. Řekl bych že se tam někde prostě vytvořil zkrat nebo něco, otázkou potom ovšem je proč nezareagovala zkratová ochrana, případně když strojvedoucí zjistil že mu nefunguje EDB tak proč neshodil hlavní vypínač a nebrzdil tlakovou brzdou.
Jen drobný dotaz, pokud vím tak ř. 131 má oboustraně bržděný kola, avšak EDB má stejně jako "Esa" závislou na troleji. Má tedy pokud jede strojově omezou rychlost na 80km/h jako ostatní lokomotivy s podvozky II.generace?
TT
DIGITÁL
Epocha: IV
Snažíme se dokonale napodobit skutečnou nedokonalost, má to význam?