VARIANTA_IV_Radek_Krupka
TT/1:120_3700*2200_PILZ/TT/MODELLGLEISSYSTEM/15°Jestli se shodujou názvy stanic z jiného kolejiště,které je již ve výstavbě,tak to není náhoda.
Na plánku vidíte přípojnou stanici Lanšperk a nahoře koncovou staničku Polesí.Přípojná stanice je ve tvaru "V".Hlavní větev je elektrifikována,přípojná trať pro provoz motorové a dosluhující parní trakci.Ve stanici stojí dva osobní vlaky taženy "žehličkou".Okolo nich projíždí sníženou rychlostí,mezinárodní expres "PRAGA".Cestující mají přípoj na osobní motorový vlak ve složení M 262.0 s třemi přípojnými vozy Balm.
V malé koncové staničce Polesí je připraven k odjezdu manipulační vlak tažený "pilštykem",který předtím provedl posun u nákladkové rampy "Českých lesů".Vidíme zde odstavený zbrusu nový přípojný vůz Blm (010) a na manipulační kolejí stojí k výkladce zetka a uhlák.
V Lanšperku též stojí manipulační vlak,který bude přistavovat tři nákladní čtyřosé vozy Sas na vlečku "Český Šutr".Kámen je dopravován lanovkou do drtičky kamene a následně sypán do vozů Sas.Vlečka je jištěna odvratnou kolejí.
Jak vidíme,nad naši pokračující trati se souběžně vine lokálka do žst.Polesí ,odkud se vozí kulatina pro pilu do odbočné stanice Hůrky .Tato odbočná stanice má tři dopravní koleje, skládkovou,manipulační kolej a vlečku na pilu.Vlečka má svoji vlečkovou lokomotivu v podobě prasátka T 211.0 .Na pile se musí hodně ohánět ,aby denně naložili tři oplenové vozy řezivem,po kterém je velká poptávka u drobných stavebníků.V malé remíze nocuje
M 152.0(810) přidělena pro lokání trať.Trať ze stanice mizí v tunelu a končí v samostatné skryté stanici.Soupravy mají možnost se obrátit ve vratné smyčce v hlavní skryté stanici.
________________________________________________________________________________

Uploaded with
ImageShack.us________________________________________________________________________________