žst.LIPOVÁ_N/1:160

Vše co souvisí s moduly.

Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký

Příspěvekod Max » sob 13 úno, 2010 2:01 pm

milan ferdián - některé ty kanály/jámy se dochovaly až dodnes, ale ubývá jich. Když se jim začnou bortit stěny, už se neopravují ale zasypou a dají se tam nové obyčejné pražce.
Třeba v Železném Brodě je na mapě dosud vidět, ale dnes už je zas trochu menší než zde na mapě :
http://www.mapy.cz/#mm=FP@x=135003360@y=137913824@z=17

je to ta černá čára v koleji na pravém okraji snímku. Ta budova dolů od kanálu, ve stínu, je výtopna.
Max
 
Příspěvky: 415
Registrován: pát 08 led, 2010 3:34 pm

Příspěvekod milan ferdián » sob 13 úno, 2010 2:13 pm

Max píše:milan ferdián - některé ty kanály/jámy se dochovaly až dodnes, ale ubývá jich. Když se jim začnou bortit stěny, už se neopravují ale zasypou a dají se tam nové obyčejné pražce.
Třeba v Železném Brodě je na mapě dosud vidět, ale dnes už je zas trochu menší než zde na mapě :
http://www.mapy.cz/#mm=FP@x=135003360@y=137913824@z=17

je to ta černá čára v koleji na pravém okraji snímku. Ta budova dolů od kanálu, ve stínu, je výtopna.


Maxi ,jde vidět ,že jsi důležitý zdroj informací.Když se tato drobnost začne objevovat na kolejištich,které znázorňujou epochu parního provozu budeme jen rádi.Otázkou je zda modelář se nezalekne ,tou pracnosti při zafixováni do kolejiště. :wink:
Limit příloh vyčerpán
milan ferdián
 
Příspěvky: 12136
Registrován: ned 30 pro, 2007 5:48 pm

Příspěvekod Max » sob 13 úno, 2010 2:27 pm

Tak jsem kouknul do fotek, a ten kanál je už skoro zlikvidovaný, jen maličkou část nechali, snad kvůli odvedení vody při průtrži mračen.
Letecká mapa tedy je zhotovena před červnem 2008, zde je to vidět. Je tam jen pár dřevěných pražců, které rozpínají ty podélné, bay nešly blíž k sobě, aby byl zachován rozchod - viz šipka.
Zajímavá jsou i odjezdová návěstidla, umístěná až kdesi v dáli na trati.

http://yfrog.com/j4kanalzb62008j
Max
 
Příspěvky: 415
Registrován: pát 08 led, 2010 3:34 pm

Příspěvekod maayaa » sob 13 úno, 2010 5:40 pm

V Třebívlicích jsou dvě,každá pro jeden směr a v jiné koleji http://www.mapy.cz/#mm=FP@x=131921360@y=137283560@z=17 nějaký fotky http://jamaya.rajce.idnes.cz/Trebivlice bohužel od té doby co tam nejezdí vlaky(teda standartní Os,občas tam zabloudí Unipetroláci s vyrovnákou přes léto o víkendech jezdí Hurvajs http://www.svestkovadraha.cz ),jsem tam nebyl,takže nevim v jakym je to tam stavu.
maayaa
 
Příspěvky: 372
Registrován: stř 20 úno, 2008 7:15 pm
Bydliště: Litoměřice

Příspěvekod milan ferdián » sob 13 úno, 2010 6:08 pm

maayaa píše:V Třebívlicích jsou dvě,každá pro jeden směr a v jiné koleji http://www.mapy.cz/#mm=FP@x=131921360@y=137283560@z=17 nějaký fotky http://jamaya.rajce.idnes.cz/Trebivlice bohužel od té doby co tam nejezdí vlaky(teda standartní Os,občas tam zabloudí Unipetroláci s vyrovnákou přes léto o víkendech jezdí Hurvajs http://www.svestkovadraha.cz ),jsem tam nebyl,takže nevim v jakym je to tam stavu.



Kouzelná lokální stanička a ještě detailní fota zbytku popelových jam..Paráda.
Limit příloh vyčerpán
milan ferdián
 
Příspěvky: 12136
Registrován: ned 30 pro, 2007 5:48 pm

Příspěvekod milan ferdián » ned 14 úno, 2010 12:18 pm

Kapitola čtvrtá:Překvapení z Jesenice

Když jsem se vrátil ze šílené montáže v Praze,tak mi manželka sdělila velmi příjemnou novinku o překvapení od kluků Petra a Jiřího Berkovi.Když jsem nenápadný balíček rozbalil ,ke svému úžasu jsem našel pro odbočku ODRY dvě výměníkové tělesa v naší modelové velikosti N/1:160.Absolutně mi nevadí ,že nejdou rozpohybovat,už jen to ,že existují mi vzalo dech.Tímto prostřednictvím Petrovi a Jiřímu Berkovi z Jesenice ,ještě jednou děkuji za příjemné překvapení a samozřejmě již připravuji objednávku na další výměníkové tělesa.

Odkaz pro všechny N-kaře : http://www.berka.vyrobce.cz//

Upoutávka:..i v naší modelové velikosti existují ,pro některé modeláře z jiných velikostí již se zdá pro nás nerealizovatelné,pro nás nemožné doplňky..

Obrázek
Limit příloh vyčerpán
milan ferdián
 
Příspěvky: 12136
Registrován: ned 30 pro, 2007 5:48 pm

Výměnová tělesa N/1:160

Příspěvekod milan ferdián » pon 22 bře, 2010 4:51 pm

Pokračování od Petra Berky,přišlo všech dvacet kusů pro stanici,výměnová tělesa N/1:160

Obrázek
Obrázek
Limit příloh vyčerpán
milan ferdián
 
Příspěvky: 12136
Registrován: ned 30 pro, 2007 5:48 pm

Příspěvekod petrh » pon 22 bře, 2010 7:46 pm

tak jetli to je jeste fungujíci tak to si jdu vymenit plinu zavisti, tohle je podle meho to co dela kouzlo vseho, skvele doplnky...
H0 se synem
1981-2001 dom. st. Včelnička | 2001-4 Slaný | 2004-6 Nelahozeves | od 2006 Kralupy n.V.
Uživatelský avatar
petrh
 
Příspěvky: 1429
Registrován: čtv 26 čer, 2008 11:14 am
Bydliště: Kralupy nad Vltavou

Příspěvekod MirekTT » pon 22 bře, 2010 8:07 pm

Já mám od Berků tohle výměníkové těleso jedno. V téčku. A funkční. Koupil jsem ho někdy před rokem u Kratochvíla v Brně na osahání a řeknu vám, bez toho vůbec nezkoušejte něco modelovat. Jednak precizně zpracované, jednak skvěle vyřešené uchycení k výhybce. Fantasticky vyřešený mechanizmus. Jediné, s čím budete zápasit, je rychlost přestavení (eNkaři jsou ve výhodě :lol: ). Všechny motorické přestavníky co znám, jsou příliž rychlé. Ale té parády co to nadělá na kolejišti a model to graduje úplně jinam. Jo a nezkoušejte si to vyrobit sami. Tak precizně to doma nikdy neuděláte. Už nevím, co jsem za to dal, ale vím, že to za to stojí.
Nedělám jim reklamu, ale je to český výrobek, který za to stojí a to já podporovat budu!
MirekTT
 
Příspěvky: 2584
Registrován: stř 03 pro, 2008 7:39 pm

Příspěvekod milan ferdián » pon 22 bře, 2010 8:23 pm

Byl bych velmi rád ,kdyby byly pohyblivé,ale v naši modelové velikosti,nemá již šanci.Ale i tak jsem velmi vděčný,že se kluci Berkovi do realizace pustili a za to jim velmi děkuji.
Limit příloh vyčerpán
milan ferdián
 
Příspěvky: 12136
Registrován: ned 30 pro, 2007 5:48 pm

Příspěvekod Radek Mende » úte 23 bře, 2010 4:25 am

Milane,je to paráda,já jsem sice zastáncem všeho "hejbacího",
ale v Nku je to opravdu někdy problém.
I když výkolejky ve Žlebech také nepatří k největším a jsou funkční :wink: .
Ještě kdyby Třemešná měla česká mechanická návěstidla,
tak to by nemělo chybu :wink: :wink: .
TT DCC , PC ovládání Model Jop+ FCS,v současné době i N moduly
http://www.radyme.websnadno.cz
Uživatelský avatar
Radek Mende
 
Příspěvky: 493
Registrován: pát 20 dub, 2007 2:35 am
Bydliště: Neratovice

Příspěvekod Petr Berka » úte 23 bře, 2010 12:31 pm

Radek Mende píše:Milane,je to paráda,já jsem sice zastáncem všeho "hejbacího",
ale v Nku je to opravdu někdy problém.
I když výkolejky ve Žlebech také nepatří k největším a jsou funkční :wink: .
Ještě kdyby Třemešná měla česká mechanická návěstidla,
tak to by nemělo chybu :wink: :wink: .


Radku, věřím, že hejbací by byly lepší. Zkusit si to může každý. Já je zkoušel hejbací i v Zetku, vysochal jsem za celý den 3ks, co fungovaly, jak měly, vedle 3 funkčních ležela halda zmetků... a s touto produktivitou to na prodej opravdu nejde. Na Žlebech máte výhodu, že rovnou víte, jaký pohon výkolejky bude. To já nikdy předem nevím, neboť počet možných řešení přestavníků mi přijde neomezený...
Proto jsem radši udělal různé typy návěstí, takže jsou hotovy i obloukové. No a teď zbývá jen dodělat "angličany".

Milane díky, jsem rád, že dorazily v pořádku a přeji hodně radosti a úspěchu. Těším se na další pokračování stavby.
http://www.petr.berka.biz
Uživatelský avatar
Petr Berka
 
Příspěvky: 206
Registrován: pon 14 led, 2008 6:50 pm
Bydliště: Cvrčovice

Příspěvekod Radek Mende » úte 23 bře, 2010 3:12 pm

Petr Berka píše:
Radek Mende píše:Milane,je to paráda,já jsem sice zastáncem všeho "hejbacího",
ale v Nku je to opravdu někdy problém.
I když výkolejky ve Žlebech také nepatří k největším a jsou funkční :wink: .
Ještě kdyby Třemešná měla česká mechanická návěstidla,
tak to by nemělo chybu :wink: :wink: .


Radku, věřím, že hejbací by byly lepší. Zkusit si to může každý. Já je zkoušel hejbací i v Zetku, vysochal jsem za celý den 3ks, co fungovaly, jak měly, vedle 3 funkčních ležela halda zmetků... a s touto produktivitou to na prodej opravdu nejde. Na Žlebech máte výhodu, že rovnou víte, jaký pohon výkolejky bude. To já nikdy předem nevím, neboť počet možných řešení přestavníků mi přijde neomezený...
Proto jsem radši udělal různé typy návěstí, takže jsou hotovy i obloukové. No a teď zbývá jen dodělat "angličany".

Milane díky, jsem rád, že dorazily v pořádku a přeji hodně radosti a úspěchu. Těším se na další pokračování stavby.

Petře,nic proti,moc dobře vím jak je to těžké v N ku udělat funkční výměnné těleso.
Sám jsem se o to pokusil ,nechal jsem si udělat lepty.
Když jsem to kreslil,tak to vypadalo celkem v pohodě,ale jakmile mi to došlo hotové tak jsem zjistil,že na to asi nemám, a odložil jsem to.
Máš ty Nkové ve standartní nabídce,nebo to je akce pouze pro Milana?
Myslím,že by Žlebům slušelo 5ks i nepohyblivých :) .
TT DCC , PC ovládání Model Jop+ FCS,v současné době i N moduly
http://www.radyme.websnadno.cz
Uživatelský avatar
Radek Mende
 
Příspěvky: 493
Registrován: pát 20 dub, 2007 2:35 am
Bydliště: Neratovice

Příspěvekod MirekTT » úte 23 bře, 2010 3:26 pm

Radek Mende píše:Myslím,že by Žlebům slušelo 5ks i nepohyblivých :) .

To si piš! Výhybka bez tělesa je jako vlak bez kolejí.
MirekTT
 
Příspěvky: 2584
Registrován: stř 03 pro, 2008 7:39 pm

Příspěvekod milan ferdián » úte 23 bře, 2010 5:37 pm

Radek Mende píše:Milane,je to paráda,já jsem sice zastáncem všeho "hejbacího",
ale v Nku je to opravdu někdy problém.
I když výkolejky ve Žlebech také nepatří k největším a jsou funkční :wink: .
Ještě kdyby Třemešná měla česká mechanická návěstidla,
tak to by nemělo chybu :wink: :wink: .


To už je na tobě Radku a na Liborovi... :wink:
Limit příloh vyčerpán
milan ferdián
 
Příspěvky: 12136
Registrován: ned 30 pro, 2007 5:48 pm

PředchozíDalší

Zpět na Moduly

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků