
Vozy jsou sestaveny z plastových výlisků vcelku obstojně slícovaných a bez otřepů. Některé detaily jsou však poměrně "masívní". Výsypné vozy Falns mají funkční klapky, ty však nejsou jištěné pružinkou, ale jen pružnými elementy, vylisovanými zároveň s klapkou, které se opírají o výstupky uvnitř vozu, čili řešení poměrně háklivé. Další zajímavostí všech vozů je systém uložení dvojkolí. Ta jsou sice uložena hrotově, avšak jamky jsou zespodu otevřené a dvojkolí musí být uprostřed osy jištěna proti vypadnutí dvěma zobáčky, vybíhajícími z podvozku, čili další řešení nepříliš spolehlivé. Navíc takto uložená dvojkolí mají velmi malou vůli a tudíž mají vozy poměrně velký jízdní odpor. Zkoušel jsem jeden vůz trošku "rozjezdit" přičemž jsem navíc zjistil, že vůz se na kolejích při jízdě "houpe", což znamená i poměrně velkou házivost kol. Další zajímavou kapitolkou je provedení kinematik, kde opět absentují pružinky. Kinematiky jsou odlity z jednoho kusu doufám měkčeného plastu zároveň s dvěma pružnými "elementy", které jako dva fousy vybíhájí z těla kinematiky a opírájí se o výstupky v hlavním rámu. Toto neobvyklé řešení kinematiky mne přivedlo k myšlence vyzkoušet chování vozů spojených krátkými spřáhly Roco. Docela mne překvapila malá vzdálenost nárazníků vozů vzájemně spojených nakrátko. Mezi nárazníky snad nejde prostrčit vlas

Každopádně v tuto chvíli hodnotím pořízení modelů od MEHANO jako krok nesprávným směrem, neboť kvalita modelů neodpovídá ceně (především vozy Falns121 - 650Kč/ks).