Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., radekkrupka
rchlumecky píše:Petr Zatrepalek píše:Co pamatuju z dětství a vím z fotek:
bpjo čtyřdílné jednotky, nikdy kratší, na Posáz. pacifiku - tahal to hektor, mráča ale i 434ka z depa Vršovice.
Berounskou trať pak i až 2x čtyřdílná jednotka za papouchem, mráčou, brejlovcem. Jak to bylo jinde, to ale nevím...
Jezdily i na trati Praha - Davle - Čerčany ? S hektorem ?
Díky.
MirekTT píše:Matasss píše:Byla tato souprava nasazena do provozu někde v okolí Brna
Pokud jde o patrové vozy, tak Brno - Břeclav, možná až Bratislava a naopak k Tišnovu a možná dál. Taháno převážně břeclavskými Laminátkami, navíc v kombinaci s normálními osobními vagony. Určitě období 86 až 88, co jsem jezdil do školy po trase mezi Zaječím a Břeclaví. Pamatuju se, že i v patrech bylo někdy obtížné získat místo k stání.
el_salamo píše:MirekTT píše:Matasss píše:Byla tato souprava nasazena do provozu někde v okolí Brna
Pokud jde o patrové vozy, tak Brno - Břeclav, možná až Bratislava a naopak k Tišnovu a možná dál. Taháno převážně břeclavskými Laminátkami, navíc v kombinaci s normálními osobními vagony. Určitě období 86 až 88, co jsem jezdil do školy po trase mezi Zaječím a Břeclaví. Pamatuju se, že i v patrech bylo někdy obtížné získat místo k stání.
Brno-Břeclav určitě (jezdívalo se z pátýho nástupiště ), skoro bych řekl, že občas jezdily i dvoje patra za sebo (ale možná se pletu, eště jsem tahal kačera:) )... Tahaly je určitě laminátky.
Petr Zatrepalek píše:Tak jsem zapátral v knihách - v knížce Posázav. pacifik - fotky -:?: Čísovice 432.264 (4vozy), T435.057 (4vozy) Skochovice 1968, 524.1102 1968 (4 vozy) 1968 místo neznémé, jinak já sám jako kluk si osobně pamatuju jízdy 4-8vozových jednotek na větvi Pha Vršovice - Dobříš - za barčama a 434kama (byla to první pára co jsem jako kluk in natura viděl...) Jezdili jsme s babčou za tetou na chatu ke Mníšku....
Martin HO píše:A jezdily někdy někde i dvojdílné ?
Sandy píše:Petr Zatrepalek píše:Tak jsem zapátral v knihách - v knížce Posázav. pacifik - fotky -:?: Čísovice 432.264 (4vozy), T435.057 (4vozy) Skochovice 1968, 524.1102 1968 (4 vozy) 1968 místo neznémé, jinak já sám jako kluk si osobně pamatuju jízdy 4-8vozových jednotek na větvi Pha Vršovice - Dobříš - za barčama a 434kama (byla to první pára co jsem jako kluk in natura viděl...) Jezdili jsme s babčou za tetou na chatu ke Mníšku....
Petře, jsem přecpaný a tudíž líný hledat . To je co za publikaci.
Jinak k "patrákům", jak se jim říkalo u nás v Poberouní.
Na trati Praha - Zdice pro ně bylo typické to, že mezi dvěma soupravami byl služební vůz.
Na této trati je také tahalo všechno, co v dané době bylo k dispozici. Třeba i Sergej. V počátcích jezdili hlavně s Papoušky.
Jednotky byly vždy čtyřdílné. V závěru jejich provozu(90.léta) se mohly objevit i trojdílné (již se neopravovaly).
Na "hrbaté" (Praha - Rudná u Prahy - Beroun) a na jedné větvi Posázavského pacifiku" (Praha - Davle - Čerčany) jezdily dvě soupravy, na trati do Dobříše většinou jen jedna (kvůli velkému stoupání u Klince ). Hektor tam s nimi měl velké problémy a většinou nedodržoval jízdní dobu.
Petr Zatrepalek píše:Sandy píše:Petr Zatrepalek píše:Tak jsem zapátral v knihách - v knížce Posázav. pacifik - fotky -:?: Čísovice 432.264 (4vozy), T435.057 (4vozy) Skochovice 1968, 524.1102 1968 (4 vozy) 1968 místo neznémé, ........
Petře, jsem přecpaný a tudíž líný hledat . To je co za publikaci....
M. Berka, Posázavský pacifik (historie trampinku a železnice na Zlaté řece), Nadas 1991 ISBN 80-7030-135-x
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků