díky přestěhování mám na kolejiště mnohem víc místa. Rozhodl jsem se pro poměrně zajímavé řešení, třeba bude inspirací pro další.
Popřemýšlel jsem nad kolejištěm jako nad bytovou dekorací. Rozhodl jsem se pro nastálo postavené segmentové kolejiště, podél stěn budou pouze velmi úzké, možná i skryté, tratě pro přejezd mezi viditelnými úseky. Viditelné úseky budou zakomponovány do nábytku, šířka modulů je předpokládána na 60 a 90cm, výška na 5cm elektroinstalace + cca 15cm výšky na viditelnou část.
Každý modul bude obsahovat průhledné víko, na které bude možno přiložit i neprůhledné pevnější dřevěné (a celý modul pak bude možné použít i jako odkládací plocha v případě potřeby + navíc se na něj nebude prášit

Nevýhodou řešení je, že není možné zbudovat horskou trať, kvůli omezení výškou.
Obsluha lokomotiv digitálem, výhybky a semafory analog. Výhybky na vlečkách EW2, na trati zkusím EW3 a když to nevyjde, tak EW2.
Mno a zrovna tu mám náčrt prvního modulu, rozměry cca 70-90*200 (210) a poprosím znalce o kousek hodnocení.
Předpokládám provoz z poloviny 90tých let s malinkým výletem do alternativy.
Osobní přepravu zajišťují především čtyřosé motorové jednotky (850, 860, 842, 854+954; ano, ten 954 jsou novější než z pol. 90 let - holt snad to není takový prohřešek), někdy se zjeví i brejlovcem nebo bardotkou tažený klasický osobák.
Nákladní přepravu obstarají především čmelák, hektor, kocour nebo pomeranč; posun na vlečce a ve stanici nejspíše postarší hektor.
http://www.doucime.com/photos/nadr.jpg
Jedná se o střední koncovou stanici s větší fabrikou. Zleva přijíždí vlak, podle určení vjíždí na koleje u staničních budov (osobní) nebo u továrny (Mn vlak). Vedle vjezdové je výtažná kolej z které se již vjíždí do areálu továrny. V něm je možné vidět skladiště, zásobníky na chemikálie a možná i část nakládací rampy. Kolej mezi výtažnou a zásobníky může být buď pro volnou skládku nebo pro přístřešek posunovacího hektora - netuším, jak je to v podobných případech obvyklé.
Typická nádražní budova a u ní typická nádražní hospůdka, se zahrádkou a pár stromy. Před nádražím kousek silnice, parkoviště, stojánka ČSAD s dosluhující kulatou nebo novější hranatou karosou, dva kruhové květináče s maceškami... prostě česká klasika

V oblouku u vjezdu postavené staré dřevěné skladiště, zarostlá rampa, vedle něj betonová plocha pro náklaďáky a pod koleje vedoucí prašná cesta s nějakým tím šáším, lebedou a jinou divokou zelení.
Stále přemýšlím, jak zaplnit prostor na druhém konci nádraží - přemýšlím, že by tam mohlo být buď depo, ale možná bych tam raději viděl něco typicky českého - jen přemýšlím co
