
Doopravil jsem ty míry.Pak jsem upravil všechny koleje do PECO CODE 100.
Zde je zprozatimní verze:

Říkejte co byste když tak změnili.
Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
petrh píše:Ahoj Ondro:) mam zvydavou otazku na tebe ne planek:) ze svych zkusenosti vim, jak je tezke dotahnout kolejiste apod, mas uz financni predstavu? a pokud to bude prvni pokus o stavbu, nechci te odrazovat, ale zkusit nejdriv ten modul s trati, byt treba jen 50 cm siroky? ja mam pidi kolejiste zatim v prvni fazi pripravy, ale uz ted jsme vyhodil treti pokus o diorama...
Petr Zatrepalek píše:No, udelej si planek celeho "segmentiste" a pak si udelej dva male segmenty - az tam das vsechny stromy, travu (foliaze sezenes prece pres net...) a jine drobnosti, poznas sam jestli to je ono nebo ne! Budes to mit lepsi nez pak pracne predelavat vetsi celek protoze po par mesicich zjistits ze se ti to nelibi.... Tu tocnu a depo bych být tebou dělal az uplne nakonec....
Myšpulín píše:Co je to za tu vnitřní kolej na levém zhlaví? Je to vlečka nebo zaústění vedlejší tratě? Pokud to druhé, tak takhle z provozních důvodů určitě ne.
Jarda H. píše:Pár poznámek k depu, i když tu část budeš dělat až nakonec - krátký úryvek z knihy p.Zusky - okopčeno z příspěvku Michala Š. v jiném linku :
"Po příjezdu se vysype popelník a vymete dýmnice nad popelovou jámou, přitom se doplní zásoby vody (vodní jeřáb bývá hned vedle popel. jámy) Pak je třeba doplnit zásoby uhlí a písku. Pak byla lokomotiva odstavena do remízy, nebo se vracela do stanice (případně byla otočena na točně do správného směru). Pokud se čety střídaly, nastupující četa si lokomotivu prohlídla (případně i na prohlídkové jámě) a převzala. Pak před výjezdem z depa lokomotivní četa nafasovala maziva (lokomotivy, zejména rozvody se totiž promazávaly i během delších stání ve stanicích). Depa se většinou stavěly tak, aby na sebe jednotlivé procedury navazovaly bez zbytečného přejíždění sem a tam. "
Členění tvého depa by znamenalo pojíždění lokomotivy sem a tam, z jednoho konce na druhý ! Promysli to ještě. Co zkusit kompletní zázemí depa pro párovky udělat na dvou kusých kolejí vpravo (popelová jáma, vodní jeřáb, pískárna, olejovna, skládka uhlí) ?! O depech tady bylo konstatováno již dost, i když na druhou stranu do dneška si třeba já nejsem jist, jak sporávně depo napojit do stanice ?!
Jarda H. píše:Po příjezdu se vysype popelník a vymete dýmnice nad popelovou jámou, přitom se doplní zásoby vody (vodní jeřáb bývá hned vedle popel. jámy) Pak je třeba doplnit zásoby uhlí a písku. Pak byla lokomotiva odstavena do remízy, nebo se vracela do stanice (případně byla otočena na točně do správného směru) ...
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník