Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., radekkrupka
TT-maniac píše:http://kolejistesumperkkotlaky.wbs.cz/Fotogalerie.html tady je taky dobrý návod na přestavbu 2osých cisteren od BTTB
Jarda H. píše:Hezký - líbí se mi přestavba klasického plošiňáku na vagon pro přepravu aut ř. Npp ! K cisterně na čpavek mám dotaz - obtisk je někde koupený nebo dělaný samo-doma ?
Ať se dál daří , hlavně dobré nápady
xxvojtikxx píše:z toho co jsem už vyzkoušel, se dá z továrního sortimentu hlavně v tý levnější (bazarový) cenový kategorii například udělat:
Zetky BTTB (popř. Tillig), tváří se to občas jako vozy na pivo, ale jak jsem se dozvěděl, tak na pivo nikdy nebyly - přestříkat na ČSD, příp. doplnit budku od DK-modelu
uhláky BTTB Ommu (popř. Tillig) - přestříkat na ČSD nebo ČD
uhláky BTTB Ommu (popř. Tillig) - přestavba na Utz (Tcms) s pomocí odlitku LPH
DR Gbs (popř. všechny dlouhé dvouosé kryté, bylo hodně variant) - přestříkat na ČSD Gbgs (nutno udělat verzi s prolisy na bocích, komplet vagón červenohnědý)
postupy mám na webu
a pak co jsem buďto někde viděl nebo se chystám:
Tříosé osobní vagóny - přestřik na ČSD, obtisky se dají koupit od p. Jirana
Cisterny dvouosé i čtyřosé - už se to tu řešilo
Jinak souhlas že LPH je dobrej zdroj nejen vozů ale i dílů, např. cisteren se dá udělat větší množství, u Rajky bych časem chtěl zkusit ten široký rám.
Zpět na Velikost TT (komunita TT)
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků