
Před delší dobou jsem se tu na fóru objevil s návrhem kolejiště v TT o rozměrech 200*130cm. Návrh zde byl lehce prodiskutováno, ale studijní důvody mi neumožnily se mu dále věnovat a dostal jsem se k němu až před pár týdny.
Zadávací podmínky se nijak nezměnily. Návrh jsem tak dlouho předělával a tak dlouho jsem koukal do Milanových návrhů, až z něj zbylo tohle:
http://tenpepek.rajce.idnes.cz/Uvratova_koncova_stanice,_TT_200_130
V prvním návrhu je koncová stanice (inspirovaná návrhem Milana Ferdiána) přeměněna na úvraťovou, kdy jedna trať zanedlouho po výjezdu z nádraží mizí v tunelu a druhá pomalu stoupá vzhůru. V tunelu je vytvořena vratná smyčka s trojkolejným skrytým nádražím. Část této smyčky je odkryta a je na ni napojena krátká vlečka do lomu. Druhá trať pomalu stoupá vzhůru a zhruba v polovině cesty překonává na mostu odkrytou část vratné smyčky a po dlouhé zatáčce končí ve vrcholové (koncové stanici).
Druhý návrh v podstatě vychází z prvního. Úvraťová stanice je přeměněna na koncovou a trať z ní vycházející pomalu klesá, klikatí se a v nejnižším místě je napojena do menšího tříkolejného nádraží s vlečkou k pile (nebo malé sklárně). Trať dále pokračuje a po chvíli mizí v tunelu. V tunelu je umístěna vratná smyčka s tříkolejným skrytým nádražím.
Třetí návrh je velice podobný druhému. spodní menší nádraží je přeměněno pouze na zastávku, vlečka je napojena v opačném směru a zbytek trati ještě stihne vytvořit malé esíčko než zmizí v tunelu.
Do druhého a třetího návrhu jsem se snažil nepatrně promítnout části trati Vsetín (resp. Halenkov) - Velké Karlovice. Poslední dobou na ní trávím docela dost času...a tak nějak se mi zalíbila

Dodávám už jen, že mě láká přelom třetí a čtvrté epochy.
Uf... trochu jsem se rozepsal.
Koukněte se mi na to prosím
