Tom_794 píše:Stoupání:
1. 6 cm na 1,3 m
2. 6 cm na 1,4 m
3. 17 cm na 2 m (4,86°) - zatím není definitivní (až v druhé etapě)
To je stoupání tak pro lokálku (4,6 resp. 4,3cm/m) spíš ozubnici, rozhodně ne pro dvoukolejnou hlavní trať . Už proto, že k dvoukolejce patří dlouhé vlaky a ty na těchle sklonech těžko něco vytáhne. No a sklon sklon 17cm/2m (8,5 cm/m) patří spíš na tobogán, nebo horskou dráhu na pouti, tam budou mít některé lokomotivy co dělat samy se sebou.
Jinak z těch návrhů moc moudrý nejsem. Nějak se mi doteď nepodařilo rozpoznat co je viditelné, co skryté apod. Spíš mi to připomíná, autodráhu... Pokud je opravdu celá horní smyčka na mostě i se stanicí, tak to opravdu má s modelovou železnicí společné snad jen koleje...
Opravdu by jednoduchý popis hodně pomohl.
Jinak malá připomínka pro Ondrase: Proč cpát do stanice depo za každou cenu? Vlastne pouze mrňavou vytopničku pro lokalku. Ta je v mezilehlé stanici na hlavni trati naprosto zbytečná.
Jinak prostor je fajnový, ale návrh chce předělat z gruntu, zejména s přihlédnutím na délky staničních kolejí, uspořádání zhlaví a stanic vůbec.
Např. vratné smyčky na kolejišti jsou lepší než ovál, ale jejich umístění (hlavně té dolní) je trošku nesmyslně, takhle to vypadá spíš jako tramvaj.