Základem je nádraží na jednokolejné trati s odbočkou do koncového nádraží. Hlavní trať na obou koncích mizí v tunelu, v rozšíření jsou oblouky, které vedou do skrytého nádraží asi o pěti kolejích. Vlevo je průmyslová zóna na periferii kde se bude prolínat kousek města a několik továren (hrozné binec). Vpravo bude jen krajina snad s nějakým stavením. Hlavní trať bude elektrifikována, mimo vlečky.
Vedlejší trať bude ukončena nádražím, kde bude jen nějaký uhelný sklad a nádražní budova se skladem.
Předpokládám provoz v 70. letech v DDR vzhledem k vozovému parku. Krajina bude řešena střízlivě bez skalních masivů, vedlejší trať na náspu, kolem pole, pastvina. Tunel jsem nucený strpět z provozních důvodů. Pietně ho skryje les.
Pokud by Vás něco napadlo, budu velice rád. Hlavně koncová stanice se bude ještě asi nějak vyvíjet s ohledem na stavby. Rozměry jsou v milimetrech

http://sklad.souboru.cz/index.php?p=download&hash=mqm39Ur5P0tp