Jednoznačně verzi s kardanovým pouzdrem v ose otáčení podvozku, jak píší předřečníci. Ale upozornil bych ještě na jinou věc - výše na fotce jsou pravděpodobně mikrokardany od ALS, jestli jsem je dobře identifikoval. Z mých zkušeností jsou v podstatě nepoužitelné pro pohon podvozků - uložení kuličky v pouzdře je moc mělké a při natočení podvozku bude kardan vypadávat, zvlášť u takto dlouhého vozidla. Podvozek při provozu neková jenom natáčení, ale při přechodu koleje do klesání (nebo na konci stoupání) se pouzdro oddálí od motoru a to je spolu s úhlovým natočením zaručeně smrtelná kombinace i u kratších strojů. Tyhle mikrokardany se hodí pro pohon jednonápravových odpružených převodovek ALS, kde jsou vzájemné pohyby téměř nulové. A taky bych se bál o torzní odolnost, jednoduše řečeno, že se kardan překroutí, opět hlavně v kombinaci s nějakým jeho prodlužováním, kdy se ani při nejlepší vůli nedodrží dokonalá souosost...
Zvolil bych něco odolnějšího, nevím co k tomu nabízí výrobce. Ale - budu se opakovat - vypadá to jako kopie Hallinga a tedy i jeho kardany by se mohly vejít... Odkazy vedou na pouzdra pro hřídel 1 a 1,5mm a na sadu kardanů. Sada je dobrá pro začátek, aby si člověk vybral pohledem co se hodí, jinak jdou samozřejmě koupit jednotlivě
https://shop.ferro-train.com/HallingShop/Article/ETH-KSH-010https://shop.ferro-train.com/HallingShop/Article/ETH-KSH-015https://shop.ferro-train.com/HallingShop/Article/ETH-KWE-SETNechci vypadat jako nějaký propagátor Hallinga, ale něco pojezdů mám postaveno a rozsáhlý sortiment rád využívám, výhodou je i to, že pro hodně dílů jsou na stránkách výkresy s rozměry...
A ještě poslední poznámka, neřeš to tolik teoreticky - poskládej si z něčeho provizorní rám a zkoušej, jak to bude jezdit... jen tak na stole, bez ničeho dalšího, jenom s kusem zátěže. Z vlastní zkušenosti vám, že teorie může být pěkná, ale v reálu to pak nefunguje. A obráceně, některá řešení, která mi přišla až moc divoká, nakonec fungují dobře...