od Bw_Ig » pát 06 zář, 2024 4:53 am
Nové zabezpečovací zařízení Již v říjnu 1975 byla stanice Třešť modernizována novým zabezpečovacím zařízením. Na trati Třešť - Kostelec byl zřízen nový traťový reléový poloautoblok a zřízen ústřední zámek na výměny, dále bylo postaveno světelné vjezdové návěstidlo s předvěstí od Kostelce a skupinové odjezdové na Kostelec.
Nová světelná návěstidla Od října 1975 byl v Třešti po krátkou dobu jeden paradox, zatímco od Kostelce byla světelná návěstidla, od Telče zůstalo mechanické jednoramenné návěstidlo s předvěstí. Toto trvalo do roku 1976, kdy bylo místo mechanických návěstidel od Telče postaveno nové světelná návěstidlo vjezdové, s předvěstí a skupinové odjezdové návěstidlo typu SŽD-SSSR.
Nové zabezpečení přejezdů Roku 1975 byly silniční přejezdy v úseku z Třeště na zastávku Třešť-město, v km 7,800, km 8,354, km 8,617, vybaveny světelným přejezdovým zabezpečovacím zařízením VÚD-AŽD bez závor a v km 8,834 se závorami.