
Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., radekkrupka
Radek Strnad píše:Omlouvám se za nejapný příspěvek....neuvědomil jsem si, že tohle je úplně jiný vůz. Napsal jsem to v nočních hodinách z nedbalosti a lehkomyslnosti!!!!
hank píše:Radek Strnad píše:Omlouvám se za nejapný příspěvek....neuvědomil jsem si, že tohle je úplně jiný vůz. Napsal jsem to v nočních hodinách z nedbalosti a lehkomyslnosti!!!!
Altenbergy samozřejmě znám a neptal bych se na ně, dokonce jsem tady kdysi přispěl do diskuse o nich...![]()
Třeba se tu objeví Radek Šindelář, to je nejspíš otázka pro něj.
Jan+Bjoern píše:Otazka ja, zda to jezdilo po valce v nateru CSD.
Colonel32 píše:https://www.sportsarka.cz/kotlovy-vuz-mleko-csd
Kotlový vůz MLÉKO limitovaná edice DS/Saxonia
TTmili píše:Colonel32 píše:https://www.sportsarka.cz/kotlovy-vuz-mleko-csd
Kotlový vůz MLÉKO limitovaná edice DS/Saxonia
Vůz pěkný, ale cosi mi nesedí. Neměl by náhodou vůz téhle provozní epochy a provozního zařazení mít nerezový kotel? To mi úplně nepřijde jako pravděpodobné u vozu vyráběného masově za války pro jiné než potravinářské účely, že by měl nerezový kotel. Ale třeba se pletu.
hank píše:Hliníková cisterna na mléko - rok výroby 1958:
https://www.parostroj.net/katalog/nv/fo ... 6&razeni=0
(Ono to vypadá, že nápisy na diskutovaný model si zadavatel výroby vypůjčil odtud.)
Zpět na Velikost TT (komunita TT)
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník