Tomáš píše:No vymyšlený to mám dokonale jen to tam na tu plochu narvat![]()
![]()
Já to tam zkusil narvat....


Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
Tomáš píše:Tok to je síla nemám slov...Milane ty jsi snad kouzelník![]()
![]()
.To je nádherný.Jestli se to povede realizovat tak jak to je na tom plánku bude to nádhera.
jinak kolik jsem dlužen,protože se tu něco dohodlo a já nechci být vyjímkou
Tomáš píše:tak nádraží už mám předělaný do formátu 1:1 a položený na plochu abych zvážil vše co je třeba,nechci na nic zapomenout a proto pracuji velmi pomalu.Zatím jsem se věnoval krajinné části a zapojování el.volné trati..dobudoval jsem základy tunelů a tratí ..už jezdím dokola![]()
http://tauvec.rajce.idnes.cz/6.kopce_a_ ... ely/#album
No abych pravdu řekl je to můj osobní experiment.Celý se to skládá z kusů polystyrenu a z kamenů.Z polystyrenu jsem si udělal základ,prostě hlavní kostru.No a na tu jsem pak nalepoval kameny.Vše lepím lepidlem na obkladačky smíchaným se sádrou na sadrokartony.Je to flexibilní lepidlo a sádra knauf.Tato metoda se mi nejvíc osvěčila,protože směs je celkem dobře a dlouho zpracovatelná,rychle nevysychá a je po vytvrdnutí velmi odolná.O a pak už je to jen o výběru vhodných kamenů,které skládám na sebe aby se to co nejvíc podobalo skalnímu masivu.pak pomocí špachtle a štětce spáruju kameny.Ještě než co vytvrdne začnu natírat černým balakrilem,do kterýho přídávám bílej a hnědej,podle vkusu a představy každého.Na závěr dodělávám fleky pomocí olejových barev a sintetik,které se v barvách vodou ředitelných pěkně rozpíjí a dělají jakýsi pigment.pak by se to ještě nakonec mělo celý zazelenat,koukat by měly jen ty kameny.caruso82 píše:tomáš: mas to pekne, zaujali ma hlavne skaly, ako si ich robil?
jjo to bude asi velká nevýhoda.mě to netrápí jelikož kolejiště bude trvale na jednom místě,v případně nustnosti se dá rozdělat na dílce,ale jen nouzově.samozřejmě že čím víc se skále odlehčí vlkádáním polystyrenu tím líp a z kamení a lepidla udělat je povrch tu viditelnou skořápku.takže pokud bude někdo kolejiště poklízet,určitě to není zrovna nejlepší technika,důvodem je 100% váha..ale jako obrovské + je to že skála se nedá běžně poškodit a je časově stálá.stromky a ostatní se zasazuje velmi jednuduše,stačí si jen vyvrtat příslušnou dírku do té kápnout lepidlo a zasaditMichal Šuhajda píše:Zajímavá technika výroby skal. Jen nevím jetli si na manipulaci s kolejištěm nebudeš muset pořídit jeřábnebo aspoň kladku na strop. Jak máš koejiště těžké?
radekkrupka píše:S tím lepidlem jsi tedy nešetřilDoporučuju být opatrnější a hlavně se vyhnout potřísnění kolejnic. Disperze obsahuje kyseliny a ty dokážou udělat paseku...
Vladimír píše:Zdravím všechny přítomné,
po určité odmlce, kdy jsem změnil své plány, jsem zpět s několika fotkami ze stavby svého kolejiště. Dávám svůj příspěvek sem, protože jednak jsme toto vlákno založil (a nechci zakládat nové) a jednat téma zůstala shodné - koncová stanice. Nejedná se však o kompaktní kolejiště s úvraťovou stanicí na motivy Dubí, ale o domácí segmentové kolejiště, kde výchozím bodem je stanice, jejímž předobrazem je Josefův Důl. Důvodů proč jsem opustil a zrušil (doslova) své budované kolejiště (měl jsem skrytou část včetně el. zapojení a začal jsem stoupat do viditelné části) bylo více, tím hlavním byl asi prostor. Sice jsem měl doma vyčleněné místo, ale při dalším zamýšleném rozšiřování rodiny (to nebylo původně v plánu) bych se potýkal s nedostatkem místa pro postýlku a další nábytek. Proto jsem přešel segmentům, nemám normované čela a ani jinak se nedržím normy pro moduly. Začal jsem stavbou stanice, vychází přes dva díly, celkový rozměr bude 2400 x600 mm, další pokračování tratě mám v hlavě, a ve ještě to není přenesené na papír. Teď se zabývám stanicí, chci ji kompletně dodělat a pak pokračovat dále. Dost bylo řečí, tady je odkaz, kde se lze na to celé "dílo" podívat:
http://vladimirho.rajce.idnes.cz/Stavba_kolejiste/
milan ferdián píše: Proč jsi nepoužil pro stanici reál podklady
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník