Rosik píše:Návrh řešení:
Rozřezat koleje dle schématu - domaloval jsem řezy fialově. Tyto řezy musí být provedeny na obou kolejnicích.
Tím vzniknou na vjezdu i na výjezdu do bloku detekované úseky ENTER a IN. V opačném směru opačně.
Střední úsek bloku bude sloužit k přepínání polarity, může být bez detekce a bude na něm modul smyčka.
Toto řešení je jednoduché a funkční. Smyčka takto bude fungovat obousměrně - je možné do bloků najet z kterékoliv strany.
Dík, takto mám i připravený řezy kolejnic, akorát se tím zkrátí vlaková délka soupravy. Díky kružnici jsou samozřejmě délky kratší a kratší. V nastavení bloku se tedy musí zapsat skutečná délka pro danou staniční kolej mezi řezy.
Jenom ještě pro upřesnění, když se dotkne loko prvního úseku - začne BBT, vjede do druhého nedetekovaného úseku reverz. smyčky , třetí po najetí úseku(in) zastaví a provede se zároveň reverzace v DCC.
Tohle bych chápal, když vlaková souprava pojede dál, ale když zastaví - byla provedena reverzace smyčky - projede v protisměru na druhou staniční kolej jiná vlak. souprava u které se předpokládá jiná polarizace. Rozjede se původní vlak. souprava, která na první vyhýbce bude ve zkratu.