JiriKTT píše:Jen mezi Prahou-Radotínem a Berounem je stále v provozu několik hradel. Těch "klasických", obsluhovaných hradláři. Nehodlám se tou stránkou na Wiki probírat, ale minimálně tohle nesedí.
Vypadá to, že wikipedie uvádí hradla a hlásky jenom na zastávkách.

Takže ještě jednou, lépe a radostněji: Aktuální verze SR70 vyvěšená u SprŽele uvádí 9 hlásek, 27 hradel a 95 automatických hradel.
A dopraven D3 je 209, v tom se wikipedie zřejmě nemýlí.
Edit: Konečně jsem se dostal i k tomu plánu investic SprŽele, z čehož mě především zajímá, jak bude postupovat redukce počtu dopraven D3. Pro rok 2024 je v plánu dokončení TZZ ETCS Regional na 7 úsecích dirigovaných tratí, pro rok 2025 na dalších třech. Některé realizace jsou plánovány dokonce až po r. 2030, ale nemám přehled, na kterých úsecích z nich bude jako mezikrok realizováno něco jiného než ETCS. Suma sumárum, dost bych se divil, kdyby se jim podařilo splnit ten původní záměr z r. 2020 termínovaný do r. 2026.
A jedno překvapení: Na rok 2030 je plánováno zřízení ETCS Regional na trati Krásný Jez - Slavkov... Že by se přece jen počítalo s jejím zprovozněním???