Já bych to nekomplikoval a nechal bych ten prostor hlavně přírodě. Výhybku bych tam nedával (zrušena při obnově svršku), nechal bych pouze průběžnou kolej se zastávkou na znamení v lese, obec je kdovíkde za kopcem, nástupiště na 810+vlek, prochází tudy turistická trasa (takže vlastně zastávku používají spíš trempové než místní, protože místní to mají daleko a radši jezdí autem). Něco jako dnešní Vysoké Žibřidovice nebo Hanušovice-zastávka (která je mimo jiné hned u vjezdového návěstidla stanice Hanušovice, dříve se zastávka jmenovala Žleb, možná proto, že je to do stejnojmenné vesnice o pár kroků míň daleko). Českou železniční síť zase tak dobře neznám, ale předpokládám, že takových zastávek bude víc.
Navrhované torzo překladiště bych "napojil" spíš ze svahu, ale je to vlastně jedno, pokud by to bylo naopak, tak znázorníš akorát zbytek po odvratu. Pokud děláš 6. epochu, tak bych si řekl, že to soudruzi ještě používali a po revoluci to někdo zkusil používat alespoň pro nakládku z aut, ale nevyšlo to. Na normálním rozchodu bych znázornil zarostlé pražce, nějaké zbytky kolejnic a zarůstající rampu. Z úzké bych tam nechal částečně viditelné koleje na rampě mizející zhruba směrem jak máš na plánku cestu (nebo s náznakem pilíře mostu přes potok), někde na kraji případně pár zarostlých rezivějícíh oplenů, případně dalších zbytků po úzké (když se to nasype na hromadu, tak to hnije docela dlouho). Cestu bych udělal lesní, nezpěvněnou (max sypanou štěrkem) a buďto bych ji udělal hodně nepoužívanou (zarostlá, pouze s vyšlapanou pěšinou) nebo průběžnou - přes nechráněný přejezd zase pryč, protože u používané cesty nedává smysl, aby tam bez nákladiště končila. Do toho kopce v rohu bych znázornil zleva přicházející svážnici zespoda a seshora, případně zbytek po kamenné rampě pro nakládku. Koukni na lesní dráhy tady:
https://spravnym.smerem.cz/Tema/Datab%C3%A1ze%20%C3%BAzkokolejek - Lesní železnice nad Annínem u Koutů nad Desnou, Lesní železnice nad Přemyslovem u Koutů nad Desnou, Lesní železnice Františkov–Josefová, Lesní železnice Branná–Čerňava - projdi i odkazy, jsou tam i nějaké historické fotky a fotky pozůstatků a další se dají najít v Google mapách. Ve zkratce zbyly kamenné části staveb, místo lesní dráhy je dnes trochu lepší lesní cesta (správně spádovaná, pozvolná, žádné ostré zatáčky a podobně) a v místech nakládek se dnes často skladuje dřevo k odvozu, protože je tam víc místa. I pohledově by to mohlo vypadat zajímavěji než ten kopec nechat jenom zarůst lesem.