Tomu rozmím, ty vozy jsou tak škaredé až jsou krásné
Já se kolem nich motal, když po schválení TP se po roce 2000 na nich začaly dělat revize v OOS Ostrava, protože přece jen údržba v OKD nebyla to pravé ořechové pro přechod na celostátní dráhu, řešila se technologie vývazu - ten vůz není za co chytit - pro vývaz se montovaly na čelník takové trámce na kterých se vozy v klasických zvedácích vyvazovaly, další problém byly dojkolí s čepy 130 mm.....
A v té době byly jejich průjezdy přes Ostrava hl.n. běžné, ať již v souvislosti s navážením haldoviny na stavbu dálnice .....
TP byly schváleny pro skupinu vozů na konci s čelníky 4 - 6 vozů maximálně v soupravě 24, ale je tam i vágně řečeno že se může do soupravy zařadit i jednotlivý vůz s čelníky na obou stranách
to je zde cestou z hlavního okolo seřaďovačky Ostrava pravé na Švermu
tady sunutá souprava po vykládce hlušiny jede přes Ostrava hl.n.