Mně přijde i těch 1,5A u PL-10W jako docela dost. Nevím, co všechno se k enkovým Peco výhybkám dá smysluplně využít, opravdu začínám. Takže mně napadá jenom to, že do vratné smyčky by šlo dát staré BTTB přestavníky. Mají koncové vypínání, zpětné hlášení, spousta muziky za pár korun. Akorát nevím, jestli by neměly problém s pružinkou, co prý u Peco výhybek je.
O plné délce staničních kolejí oravdu nepřemýšlím:-) Navíc se mi líbí první až druhá epocha, takže ani nepotřebuji mít ve stanici rychlík s deseti moderními vozy.
Zatím se mi na té ploše daří udělat pěknou koncovou staničku privátní dráhy s vratnou smyčkou. Mezilehlá státní stanice s vlečkou je zatím pro mne problém. Překolejováno, škaredé zhlaví na obou stranách jdouci do oblouků... Vypadá to spíš jako autodráha:-)
