Zlámalík: Tak to už chápu tvojí profesní deformaci
, Consuly si pamatuji v naší počítačové učebně. Nezapomenu na osmi palcové diskety, to už byla dobrá plachta.
Zpět ke kolejišti.
Testovací jízdy na kolejišti probíhaly minulé dva měsíce. Motiv přechodové stanice mezi elektrifikovanou a neelektrifikovanou trakcí je opravdu velmi zábavný. Na kolejišti se zároveň zabaví tři lidi, přepřahání a odstavování lokomotiv do depa je super. Skrytá stanice pro deset vlaků se zdá být dostatečná.
Pustil jsem se tedy do zapojování dalších částí kolejiště.
Depo* Nakonec bude použita točna Roco, kterou upravím pomocí konverzního kitu od
http://www.stavbazeleznicnichmodelu.cz/ .
* Vzhledem ke stísněným podmínkám bude rotunda dle normálie 41/H upravena na segmenty po 15 stupních. Dočasně tam stojí rotunda od Kibri ze starého kolejiště, má taky výjezdy po 15 stupních.
* V depu se dělají i střední opravy, tak je zde umístěna klasická obdélníková remíza/dílny. Ta bude nahrazena nejspíše dřevěnou remízou.
* Z fotek je vidět uvažované rozmístění pomocných budov v depu, vlastní budovy budu stavět nové, tyto jsou stejně jako rotunda z původního kolejiště.
Pravé zhlaví* Nachází se zde vlečka do továrny, která je o 12 mm výše než zbytek kolejiště stanice. Budovy jsou od Kibri a budou upraveny do poloplastické kulisy. Jsou tam zkusmo umístěny.
* Zaústěny jsou zde dvě tratě: elektrifikovaná a místní. Společně opouštějí nádraží pravým obloukem. Elektrifikovaná klesá, místní mírně stoupá a v místě vjezdových návěstidel bude výškový rozdíl mezi tratěmi 30mm. Za nimi se elektrifikovaná trať odklání a pokračuje zářezem do skrytého nádraží, kdežto místní vede dál po rovině mimo kolejiště.
* Před tratěmi je kolej pro odstavení elektrických lokomotiv čekajících na přepřah. Na kolej se vejdou za sebe dvě lokomotivy.
* Na kraji je manipulační kolej, na které bude probíhat nakládka štěrku z nákladních automobilů do sypáků.