Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
Zlámalík píše:Fajn, pokud je to podle předlohy, mlčím. To já mám snahu to dělat dokonalý a neumím "bordel"
Dusan píše:Ahoj Lukáši, vypadá to pěkně. To nástupiště mohlo být postupně v rámci "údržby" barveno hala-bala jakkoli, jak se někdo vyspal Zmiňuješ pigmenty, suprově se dají využít obyčejné křídy a to jak suchou, tak i mokrou cestou. Koh i noor dělá i přírodní varianty. To jen na okraj.
Ať se daří
HonzaM píše:Podívej se na tu černobílou fotografii, vzdálenost mezi hranou nástupiště a kolejnicí je přibližně polovina rozchodu. Ty to máš o dost blíž.
Lukáš.V píše: Tak pro lepší info pár fotek i s pomůckou normy.
Jestli se výrobci drží norem tak se tam vše vleze. A tímto bych debatu o hraně nástupiště uzavřel.
prcek píše:Lukáš.V píše: Tak pro lepší info pár fotek i s pomůckou normy.
Jestli se výrobci drží norem tak se tam vše vleze. A tímto bych debatu o hraně nástupiště uzavřel.
Koukám do normy
(stará) https://www.kolejiste.moraviamodel.cz/m ... dny-prurez
(nová) https://morop.eu/images/NEM_register/NE ... n_2019.pdf
A jestli výrobci spoléhají na normy, tak neprojedeš. Těch 32 mm (za určitých okolností jen 30) má být od temene kolejnice.
Tam, co končí výřez, už má být 36.
Parní lokomotiva se neprotáhne kvůli válcům, Hektor od Tilliga s pensylvánskými podvozky také možná ne.
Ivan píše:Mně připadá, že je to docela nízké, kolik je to nad TK? Milimetr až dva snese i pára. Sice píšeš, že s ní nepočítáš, ale to jsem říkal taky Jednu mám a je to nejvíce provozována loko, protože ji kluci mají nejraději.
Takže hrozí li kolize, taky bych to radši upravil. Je to samo na tobě.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků