Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
ondřej001 píše:Měl bych technický dotaz na provoz u mechanické předvěsti a následně mech. vjezdového návěstidla.
Když, je vjezd na vjezdovém povolen tak je předvěst na volno, ale jak nastavit jízdu při předvěsti výstraha. Vlak pokračuje se sníženou rychlostí dál k vjezdovému návěstidlu na stůj, nebo zastaví ?
PajaF píše:Co to tady meles za voloviny, cely tenhle odstavec je nesmysl :
PajaF píše:Vjezdove jednoramenne navestidlo navesti stuj nebo volno tratovou rychlosti.
Dvouramenne jeste k tomu dvemi rameny vjezd snizenou rychlosti do odbocky. Zpravidla 40 km/h., v tomto pripade ukazuje predvest vystrahu.
Jestlize by melo vjezdove navestidlo navestit i vystrahu, muselo by mit treti zlute rameno.
Pokud chce vypravci vlak ve stanici zastavit, zastavi ho u vjezdu a strojvedouci pak vi, ze bude zastaven i ve stanici.
Vojtěch Vorel píše:Co přesně má být "vjezdové odjezdové návěstidlo"? SŽ(DC) D1 takové nezná.
Vojtěch Vorel píše:Co se týče počtu ramen, je dost zavádějící označovat návěstidlo se dvěma červenými rameny a jedním žlutým jako dvojramenné. Podle současné D1 se označuje jako tříramenné, dříve se používalo označení čtyřznaké (protože tříramenné bylo do r. cca 1945 se třemi červenými rameny - směrová návěstní soustava).
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků