Zase tak dokonalé ty ROCO poloptg nejsou Kloub je zcela jiný, než by měl být a zvlášť u žlutých ptg, vzhledem k tomu, že mám lokomotivu nakoukanou, to bije do očí a byl to jeden z důvodů, proč jsem 372 obratem poslal dál. Horní rameno je nějak zalomené (v reálu tam je zúžení k trubce, ale tady je to ohnuté) a drží ho packy či co. Možná mají připodobnit pomocná ramena horního ramena, která v reálu vedou přes pákolismus do hlavního ramene - kdo ví... Hned vedle kloubu je další nesrovnalost - rovný příčný okap. ROCO v návalu vlastní tvořivosti a pravděpodobně na základě nějaké fotky šípového okapu zepředu vytvořilo na tom rovném okapu dokonce stříšku, vprostřed je vyšší, než na okrajích.JaroHo píše:....pantogravy má roco dokonalé, acme pak vypadají jak jaká si podivnost napodobující pantograf.....
Někde tu byla fotka pantografové čtyřlišté hlavy na 230 DR. ROCO ji má přímo obrovskou PIKO i ACME má, co tak nějak hrabu ze svých vzpomínek, hlavu velikostně odpovídající. Ale v tomhle nestrkám ruku do ohně, nicméně už na první pohled ta věc na ROCO působí nepravděpodobně.
Snažím se hodnotit obojí objektivně a nejsem zaujatej pro toho či onoho výrobce. Dělám to tak, že koupím všechno a co se mi nelíbí, posílám do světa bez ohledu, od koho to je. Ale tady k tomu napíšu svůj názor - když mi stojí lokomotiva na kolejích a já jsem nad ní, nevidím na střeše přesné a jemné detaily, ale vidím základní tvary a ty mi ROCO poskytuje špatné. Samozřejmně neshazuju detailní propracování ROCO, taky se rád dívám zblízka, ale zachovat tvary, to by měla být priorita.
No a spíš otázka - kolik šprušlí měla původně lávka na čele? ACME má čtyři, ROCO tři.