Marthin píše:Takže cely spodek nulky či jedničky kromě dvoupravitkoveho křižáku zůstal stejný u 434.2?
Ano, až na malý detail - změnu způsobu vedení předstihové páky, ale to laik na první pohled nepozná. Skutečný stav je zřejmý na dochovaných lokomotivách.
KE-pavuk píše:Ono aj s tymi vzduchojemami je to tak ze co kus to original.
Nejen vzduchojemy. Většina lokomotiv dostala při rekonstrukci malotrubnatý přehřívač, ale od r. 1939 se montovaly přehřívače velkotrubnaté, což se projevilo na viditelně výše umístěném vyústění přítokových trubek z dýmnice. Nicméně v průběhu dalších let se při hlavních opravách měnily malotrubnaté přehřívače za velkotrubnaté i u některých již rekonstruovaných lokomotiv (nikoli u všech), takže "od stolu" nelze ani říci, který stroj dojezdil se kterým typem přehřívače. Jednotné nebyly ani typy kompresorů a u některých lokomotiv "cestovaly" i písečníky.
Jako vždy platí pravidlo č. 1: Nejspolehlivější je držet se fotek konkrétních strojů v konkrétním období.
... i my dědci ještě můžeme být všelijak užiteční...
Es ist viel später als du denkst.