Lokomotivy výrobce ES Pečky

Specializované fórum pouze pro příznivce velikosti TT (1:120).

Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., radekkrupka

Lokomotivy výrobce ES Pečky

Příspěvekod Hekttor » pon 02 úno, 2009 7:14 pm

Pánové, má někdo z vás zkušenost s lokomotivami T 478.3 a T 478.1 od firmy Elektroservis Pečky? Konkrétně mi jde o pojezd - jízdní vlastnosti, materiál, opotřebení, kvalita motorku a pod.
Hekttor
 
Příspěvky: 340
Registrován: pon 30 dub, 2007 4:37 pm
Bydliště: Havířov

Příspěvekod VoVo » pon 02 úno, 2009 7:19 pm

Svůj příspěvek jsem se rozhodl odstranit jako nesouhlas s praktikami, které zde probíhají ze strany majitele diskuzního fóra, kdy jsou nezištně míněné diskuze a poskytnutné informace od modelářů zneužívány pro komerční aktivity, překrucovány, je zde na úkor komerčních aktivit omezováno svobodné vyjadřování, probíhá neustálé řízení diskuzí, zamykání vláken, odstraňování příspěvků a sám vlastník se zde chová mnohem méně vhodně a slušně, než co ostatním uživatelům vyčítá. Nashledanou v lepších časech :)
Naposledy upravil VoVo dne stř 27 srp, 2014 4:54 pm, celkově upraveno 1
Přátelé, tak s tímhle fórem, já jsem skončil.
Uživatelský avatar
VoVo
 
Příspěvky: 383
Registrován: pon 16 čer, 2008 11:58 am
Bydliště: kdekoliv, hlavně mimo toto fórum :)

Příspěvekod Hekttor » pon 02 úno, 2009 7:21 pm

Díky. Možná ty podvozky by stály za bližší prodiskutování. Z čeho jsou vyrobeny? Jsou to nějaké odlitky z PUR, nebo nějaký houževnatý vstřikovaný plast?
Hekttor
 
Příspěvky: 340
Registrován: pon 30 dub, 2007 4:37 pm
Bydliště: Havířov

Příspěvekod VoVo » pon 02 úno, 2009 7:33 pm

Svůj příspěvek jsem se rozhodl odstranit jako nesouhlas s praktikami, které zde probíhají ze strany majitele diskuzního fóra, kdy jsou nezištně míněné diskuze a poskytnutné informace od modelářů zneužívány pro komerční aktivity, překrucovány, je zde na úkor komerčních aktivit omezováno svobodné vyjadřování, probíhá neustálé řízení diskuzí, zamykání vláken, odstraňování příspěvků a sám vlastník se zde chová mnohem méně vhodně a slušně, než co ostatním uživatelům vyčítá. Nashledanou v lepších časech :)
Naposledy upravil VoVo dne stř 27 srp, 2014 4:54 pm, celkově upraveno 1
Přátelé, tak s tímhle fórem, já jsem skončil.
Uživatelský avatar
VoVo
 
Příspěvky: 383
Registrován: pon 16 čer, 2008 11:58 am
Bydliště: kdekoliv, hlavně mimo toto fórum :)

Příspěvekod TTmili » pon 02 úno, 2009 8:14 pm

No já sem to viděl u Zerby jednou a tak sem se o tom s prodavačem začal bavit že je to vlasně zlodějna a dostali sme se na to že to projedem. Jízdní vlastnosti nebyli zas tak hrozný ale s tilligem se to porovnávat nedá. Rám by měl bejt sna PUR odlitek a podvozky jako takový vstříknutý ale jestli houževnatej plast to nejsou schopnej posoudit. Za nějakých pomalu 2200Kč co ten pojezd stojí normálně u pana Dvořáčka a kompletní lokomotivu okolo 6 tisíc (a že to není žádný zázrak- bez popisů, jen čtyři tabulky a to ještě z obtisku) bych si to nikdy nekoupil. To radši lept a pojezd Pletich/Vilinger popřípadě tillig V100.
TT
DIGITÁL
Epocha: IV
Snažíme se dokonale napodobit skutečnou nedokonalost, má to význam?
Uživatelský avatar
TTmili
 
Příspěvky: 1743
Registrován: čtv 17 črc, 2008 9:48 am
Bydliště: Jihlava

Příspěvekod VoVo » úte 03 úno, 2009 5:59 pm

Svůj příspěvek jsem se rozhodl odstranit jako nesouhlas s praktikami, které zde probíhají ze strany majitele diskuzního fóra, kdy jsou nezištně míněné diskuze a poskytnutné informace od modelářů zneužívány pro komerční aktivity, překrucovány, je zde na úkor komerčních aktivit omezováno svobodné vyjadřování, probíhá neustálé řízení diskuzí, zamykání vláken, odstraňování příspěvků a sám vlastník se zde chová mnohem méně vhodně a slušně, než co ostatním uživatelům vyčítá. Nashledanou v lepších časech :)
Naposledy upravil VoVo dne stř 27 srp, 2014 4:54 pm, celkově upraveno 1
Přátelé, tak s tímhle fórem, já jsem skončil.
Uživatelský avatar
VoVo
 
Příspěvky: 383
Registrován: pon 16 čer, 2008 11:58 am
Bydliště: kdekoliv, hlavně mimo toto fórum :)

Příspěvekod Hekttor » stř 04 úno, 2009 8:45 am

Díky za odpovědi :-)
V podstatě vše, co jsem potřeboval, jsem už zjistil. Jen ještě dotázek na TTmiliho - jak ta lokomotiva na pohled jezdila rychle? Nebyla moc pomalá? On totiž ten podvozek s motorkem, co pan Dvořáček použivá, je
na H0e tramvaje, přepočtená rychlost 40 km/h.
Hekttor
 
Příspěvky: 340
Registrován: pon 30 dub, 2007 4:37 pm
Bydliště: Havířov

Příspěvekod TTmili » stř 04 úno, 2009 6:51 pm

No jezdilo to tam vcelku normál v porovnání s novou BR221 od Tilligu co tam mě a co si jít tam někdo zkoušel to jezdilo o něco pomaleji ale je pravda že i ve skutečnosti je BR221 rychlejší než loko 749 až 754. Na kolik to nejsem schopen posoudit.
TT
DIGITÁL
Epocha: IV
Snažíme se dokonale napodobit skutečnou nedokonalost, má to význam?
Uživatelský avatar
TTmili
 
Příspěvky: 1743
Registrován: čtv 17 črc, 2008 9:48 am
Bydliště: Jihlava


Zpět na Velikost TT (komunita TT)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků