Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
RadekH0 píše:Jak bude stanice elektrifikována, celá včetně zhlavínebo jen částečně? Podle mě by se ještě daly poupravit výtažné koleje.
RadekH0 píše:Jak přesně máš vymyšlenou simulaci při přepřahu mašin ve stanici?
marwin píše:Ahoj,
Elektrifikovaná trať vede z levého zhlaví, stanice bude v celé své délce elektrifikováná (včetně zhlaví a záhlaví na pravé straně), vlečky a depo elektrifikované nebudou. Elektrifikace bude jen naznačená, tzn. pouze sloupy trakčního vedení. Úpravě uspořádání výtažných kolejí se nebráním .
Marek
1x Rychlík (Da,AB,B,Bai)
1x Os - patra (Bpjo)
1x Os - klasičky (Ddk,Bi,Be)
2x MOs - M131/M152/M240/M262 atd.
RadekH0 píše:Možná bych zauvažoval nad úpravou napojení výtažné koleje 3a na levém zhlaví. Klidně bych ji napojil ještě před první výhybku na vjezdu, protože tak budeš moci s mašinou jet i na nákladní skupinu kolejí.
RadekH0 píše:Pokud vlak tažený dieslem pojede stanicí směrem zprava doleva, nemusí přeci měnit mašinu za elektriku(ikdyž dřív se to dost hrotilo ale i tak se našly výjimky).
RadekH0 píše:Výtažnou kolej bych udělal dlouhou aspoň na 3. mašiny, jelikož musí elektriky mezi výkony přes noc (nebo i přes den) někde nocovat a jelikož je kolej hned vedle depa, tak je to ideální místo i pro jejich čety.
look23 píše:Podle tohoto příspěvku odkaz, bych ještě rozdělil ve skryťáku koleje napůl pro soupravy:
Budeš mít průjezdné koleje pro soupravy.
look23 píše:Ahoj,
promiň, trochu jsem to nedopsal.
Kromě toho rozpůlení bych tam dal i výhybky, aby jsi mohl předjíždět odstavené soupravy (viděl jsem to na klubových skrytých nádražích).
pokud budu mít přes celou stanici 40. Jinak z logiky věci, pokud nemám ultra štíhlé výhybky, nebo tu 40, tak z lokálky prostě nemůžu mít volno. Nakonec bych u téhle stanice tvrdil, že má odklon osy a díky tomu by mi stačily 4 znakové vjezdy...vojtas píše:Z S i OS ale cesta rovně, nebo alespoň větším obloukem obloukovek postavit jde.
look23 píše:Kromě toho rozpůlení bych tam dal i výhybky, aby jsi mohl předjíždět odstavené soupravy (viděl jsem to na klubových skrytých nádražích).
Vladimír_B píše:Osobně bych uhlí dal až za koleje a 7a natáhl a zatrolejoval...
Uhelné skládky by si měl mít středně velké. Tzn. každý kousek depa plný uhlí, pokud počítáš byť třeba s obraty 534.03 či 556.0 od Mn, nebo 459.0 na pk...
Vladimír_B píše:Otázkou spíše pro zabezpečováky je pěti znak na návěstidle OS. Což tedy nejsem, jen mi to neštimuje. Jednak nemá smysl návěstit 40 a volno, když, předpokládám, přes obě zhlaví do křivých je 40. Tedy stačilo by návěstit 40 a 40... Nebo tam dát lízátko se 40 a stačí mi návěst volno, výstraha...
vojtas píše:Naopak to nedává smysl u L, kde by opravdu asi byly spíš rychlostníky, protože tam žádná cesta přes zhlaví na víc, než 40 není.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků