od mariov8 » ned 25 led, 2009 5:08 pm
Ja mel na mysli tehdejsi system planovaneho hospodarstvi a, jak kolega spravne pise, dodavatelsko odberatelske vztahy. Priklad: My Vam ty motory vyrobime, za 5 let - ted delame motory do Belaz-u, my Vam vyrobime skrin, ale za 8 let, my Vam dodame trakcni vyzbroj, ale nevime co bude za 5 let. A tak nebylo nic... vlastne... ale to je skoda slov.
Nemyslete si, ze v Deutschlandu nemeli pri vyvoji prvnich generaci tratovych dieselu problemy. A to i se spolehlivosti! Jenze meli za co a s kym problem resit.
I komurkove motory se celkem uspesne pouzivali napriklad u nemeckych a i britskych drah. Mercedes-Benz (predtim Maybach, pozdeji MTU) presto radou motoru 65x skoncil s komurkou, motor nesel snadno vic preplnovat. Mimochodem tyto motory meli dokonce sestiventilovou hlavu valcu.
H0 a H0e, analog (zatím), III a IV epocha. Lepty. Prototypy. Technika a její vývoj - historie.