Jiří, děkuji Ti za inspiraci. Sice jsem zatím v době minikolejišťové a než spravím půdu, tak ještě budu, ale plány a nápady tady pořád jsou, a hlavně ta
naděje že se mi na té půdě podaří taky něco vytvořit. Prošel jsem to tu celé, koncept tratě dokola a přitom odněkud někam není špatný, s dovolením se nechám inspirovat.
Dřív jsem si udělal návrh na vytvořil klasické L (viz
https://tt120.zlamal.cz/velka-paka-sen-o-kolejisti/) ale pořád pošilhávám po možnosti nechat tam delší viditelnou trať a Tvoje řešení se mi zamlouvá moc. Pokud by to mělo být na patra, tak bych ale lokálku nechal na tenčím horním okruhu, blíž u zdi a hlavní trať se stanicí na širším dolním, víc vystrčenou k obsluze. Ale to je jen úvaha - no, než se k tomu dostanu a stavebně to připravím, mám tak dva roky na přemýšlení
Edit: Ještě doplním, že podobné řešení, kdy jdou dvě tratě dlouho spolu kopcovitým terénem, jedna kolem vody a jedna v půlce kopce, je v Rakousku na západ od Schwarzachu (Schwarzach im Pongau/Sankt Veit,
https://goo.gl/maps/GPiftqBVX987SfXW7) - dolní trať jde na Zell am See/Mnichov a dál na západ, nahoře je Tauernbahn na Bad Gastein/Villach. A na obou se valí Taurusy s kontejnery, to je pokoukáníčko