Ahoj, v reálu je to celkem běžná kombinace hlavně, když k ranžíru přiléhá větší průmyslový provoz. Ale nemusí být přímo napojen do ranžíru.
Akorát ty tři vjezdové a odjezdové koleje by měly být vedle traťových kolejí (Plzeň, Libeň). Jde o to aby nebyl rušen posun/rozřazování odstupováním loko do a z depa a průjezdy vlaků. Mezi ranžírem a hbf. by si měl mít tedy 4 koleje, dvě traťové, strojovou přímo do depa vedenou mimo zhlaví a výtah... Pokud nebudeš mít teda výtah na druhou stranu.
Jistý extrém je Beroun, tam se vjíždí do středu kolejiště ranžíru.
Lhotka nad Bečvou - dříve mnohem významnější v nákladní dopravě než sousední bezvýznamný uzel ValMez
Citice, Hněvice tam byla ještě nedávno záloha s 111, Řečany n/L mají celkem velké kolejiště pro vlečku hned vedle vlastního nádraží, Falknov, Domažlice malý ranžírek bez hrbu s opravnou vozů, Chomutov má osobní a nákladní nádraží vedle sebe jako relikt minulosti...
>H0< Nejde? To slovo neznám. :-)