
Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
Petr S. píše:Ad. Portálový jeřáb :
neřešil bych výšku , ale umístění . Místo , které jsi vybral , je podle mého názoru to nejhorší ( přesněji nejnebezpečnější) , jaké jsi mohl vybrat . Okolo jeřábu se bude pohybovat spousta lidí a budou se soustředit na svoji práci . A projíždějící vlaky jedoucí po traťové koleji budou jeřábníky kosit jako žito .
To , že je na traťové koleji zachovaný průjezdný průřez , není zase tak moc směrodatné .
Petr
Miloš_P píše:Škoda, že ten traťový oblouk není udělaný plynulý z flexi koleje. Zbytečně to kazí celkový vzhled![]()
Miloš
Tempotaxi píše:Miloš_P píše:Škoda, že ten traťový oblouk není udělaný plynulý z flexi koleje. Zbytečně to kazí celkový vzhled![]()
Miloš
Já nevím, co pořád všichni máte, že je tam traťová kolej. Žádná traťová kolej tam zatím není. Tohle vše je depo. Ta poslední kolej je pro nehodou soupravu, která je, zakončena delší kusou kolejí kde bude odstaven pomocná nehodová souprava a vozy pro zimní údržbu. Tohle depo má jen jeden vjezd a výjezd a to jen ze stanice, která ještě není postavena.
Momentálně se sestavuje zauhlovací výtah, pak se bude dělat uhelná skládka.
Pak se bude dělat kancelářská budova, sklad, budova pro pískárna a olejárnu. Pro tankování PH se bude muset také postavit nějaká budova. Výhybkář po depu bude muset mít také nějakou boudu.
Až potom se bude dělat první stanice a traťové koleje.
První cíl je, dát dohromady depo a trochu ho patřičně načančat. Ale těch drobností se tam může cpát pořád a vždy tam bude něco scházet.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník