Mcx píše:...
Ano výhybky jsou Weinert. Jak už psal Radek, fotka trochu klame tím, jak jsou celé kolejnicové pruty lesklé. To spolu s úhlem fotek zkresluje a vypadá to pak, že je tam velký zlom ačkoli ve skutečnosti není. Po nabarvení kolejnic kdy zůstane lesklá jen hlava kolejnice už ten "zlom" není tak patrný.
Za mě je kolejivo Weinert momentálně to nejlepší a nejmodelovější továrně vyráběné kolejivo na trhu. Jak už vzhledem s propracovanými upevňovadly, tak geometrií výhybek, a také spolehlivostí a sjízdností. Bez problémů po nich jezdí dvojkolí dle NEM, RP25 i RP25finescale. A sledovat jak přes výhybku do odbočky jedou dlouhé vozy jako třeba modrá patra Bap (Bmo) a stále zůstávají nárazník na nárazník jako ve skutečnosti je prostě paráda. Žádné tramvajové výhybky na kterých se vagón zlomí do zatáčky a vlakvedoucí co zrovna procházel mezi vozy vypadne do kolejí.
Příkopy samozřejmě budou. Ty přechody jsou zatím jen "nahrubo" a budou se finálně doupravovat až při tvorbě terénu - nejspíš tam ten svah nebude tak velký. Nedokázal jsem ho z fotek úplně odhadnout, tak to bude pocitově až na místě. Proto nebyly příkopy vyřezány rovnou, ale dodělají se až později.