od George V. » úte 06 led, 2009 9:27 am
No ono udělat 750/753 by bylo zase logičtější ve vztahu k italskému trhu, kdy se dají udělat D753 (i když s velkýma úpravama kastle, nicméně podvozek je stejnej). K tomu oměřování - kastle 753 a 754 je "od pasu nahoru" naprosto totožná, takže pro model 754 není problém detailně si oměřit 753. A v Lužný na to měli aspoň klid. Co se týká podvozku, ty drobný rozdíly 753 a 754 by si stihli odměřit i na Wien Hbf. v přestávce mezi vlakama... Já opravdu doufám, že to bude plnokrevná a dobře provedená 754 epocha V., byť by se mi hodila i 750 kvůli vozbě nákladních vlaků. Ale 750/753 se dá vždycky postavit od CSTrainu, nebo předělat ten model Roco. V podstatě stačí mít správnou nádrž...
Co takhle poslat do Roca výkres 753/750 a 754 a zdůraznit rozdíly, ať se snažej....
Naposledy upravil
George V. dne úte 06 led, 2009 9:30 am, celkově upraveno 1
H0/DCC - zatím sbírám co se dá... IV.-V.(i VI.) epocha,
TT - už jen zlehka sbírám, co se mi líbí....