Dancer píše: Přestavníky budou od MTB, tak ro snad půjde.
Přestavníky mají přímočarý pohyb, takže i bez jakéhokoliv vedení jen pomocí 2x zahnuté struny jej můžeš posunout bokem naprosto bez problémů. Sám to používám. Nedávno jsem přestavník musel posunout kvůli návěstidlu a zabralo mi to i s demontáží, ohnutím struny a montáží o kus vedle asi 5 minut. Je samozřejmě možná instalace i shora, ale vzhledem k malé výšce mezi patry bych ji moc nedoporučoval, aby se ti tam vešel šroubovák v případě demontáže přestavníku.
Ivan píše:Ještě mám dotaz ohledně těch výřezu. ..... Mám takový pocit, aby se mi to nepropadalo do středu.
Co se týká překližky, používám též 8 mm a zdá se mi tuhá dostatečně. Ty sice máš otvory navrženy jinak, ale i tak si myslím, že po přišroubování překližky k rámu bude deska dostatečně tuhá. Vyzkoušej si to, než ji vyřežeš. Polož překližku na rám posuň ji kupředu tak, aby zadní hrana byla v místě hrany nejdelšího výřezu, přitáhni ji k rámu a k výztuhám pomocí stolařských svěrek a zatiž ji odpovídající hmotností. Sám uvidíš kolik se ti prohne. Bude určitě rozdíl, když bude na rámu jen položená a když bude připevněná.
Ivan píše:můžeš sem dát plánek s úplně všemi kolejemi, skrytými i viditelnými? Trochu se v tom ztrácím, ale možná jen já ...
Ony ty plánky jsou na předcházejících stranách. Měnil se jen tvar horní stanice.
Ivan píše:vrchní stánice, připadá mi zvláštní, že jsou obě zhlaví do oblouku jen proto, aby se vešel jeden šturc.
Já myslím, že Dancer to tak navrhl hlavně proto, aby se mu za nádraží vlezla staniční budova. Je to daň za malý prostor.
TT, panel 2520x1010 mm, epocha V, centrála DR5000, sběrnice LocoNet, sw RocRail, TC, MP1