ACME ŠKODA X62, X63, X71, X72

Specializované fórum pouze pro příznivce velikosti H0 (1:87).

Moderátor: Michal Dalecký

Re: ACME ŠKODA X62, X63, X71, X72

Příspěvekod Charlie » stř 16 pro, 2020 9:27 pm

Budou v tom květnu vyrobeny taky 163?
ČSD, H0, H0e, DCC LENZ LZV200 z ovládacího pultu a ještě trochu BTTB
Uživatelský avatar
Charlie
 
Příspěvky: 393
Registrován: čtv 15 led, 2009 7:24 pm
Bydliště: Luka nad Jihlavou

Re: ACME ŠKODA X62, X63, X71, X72

Příspěvekod xmatejx » stř 16 pro, 2020 9:30 pm

kuyon píše:Foto album z unboxingu : https://photos.app.goo.gl/dsuHm13bhLUgraCu5


Vizuálně krásný model, krásné fotky. Pokud máte Bastarda od Piko, zkuste je hodit proti sobě na kolej a nafotit...
xmatejx
 
Příspěvky: 222
Registrován: čtv 04 čer, 2020 11:33 am

Re: ACME ŠKODA X62, X63, X71, X72

Příspěvekod 951 » čtv 17 pro, 2020 2:01 am

Elektrický topný kabel na straně s osazeným modelovým čelem je ulomený, nebo takto zkracený má být? Na čele s bez osazených doplňků vypadá již O.K... :!:
951
 
Příspěvky: 47
Registrován: ned 24 srp, 2014 6:12 am

Re: ACME ŠKODA X62, X63, X71, X72

Příspěvekod kuyon » čtv 17 pro, 2020 3:24 am

951 píše:Elektrický topný kabel na straně s osazeným modelovým čelem je ulomený, nebo takto zkracený má být? Na čele s bez osazených doplňků vypadá již O.K... :!:


Je vlepeny do skrinky na spodku z ktorej vychadza a vlepeny do rámu! Bez prerusenia, ulomenia, ineho rozdelenia nie je mozne zlozit skrinu a dostat sa tak do vnutra k PCB.
kuyon
 
Příspěvky: 217
Registrován: čtv 14 lis, 2013 6:42 pm

Re: ACME ŠKODA X62, X63, X71, X72

Příspěvekod kuyon » čtv 17 pro, 2020 3:30 am

POZOR! Zvuková verzia obsahuje zvuk projektu ESU lok 350/150!!! Aktualne len dufat, ze ACME dodá nejaku aktualizaciu zvukoveho projektu so spravnym zvukom.
http://projects.esu.eu/projectoverviews ... info-1-678
kuyon
 
Příspěvky: 217
Registrován: čtv 14 lis, 2013 6:42 pm

Re: ACME ŠKODA X62, X63, X71, X72

Příspěvekod Martin70 » čtv 17 pro, 2020 10:09 am

Zdravím. Mohu poprosit nové majitele o odpověď, jaké jsou jízdní vlastnosti a hlučnost pojezdu, stejné jako 150, 151 a 350? Díky za informaci.
Dle fotky co může klamat se mě zdá ta zelená na 163 dost tmavá.
Hadice nalepili? To bude problém při osazovaní DCC dekodérů. Počkám si na pohled na model naživo.
Přeji všem pohodový adventní den.
Začátečník a obdivovatel H0, nyní bez kolejiště. Hledám informace a uvidím zda se pustím do stavby.
Uživatelský avatar
Martin70
 
Příspěvky: 370
Registrován: sob 19 bře, 2016 9:07 am
Bydliště: Zlín

Re: ACME ŠKODA X62, X63, X71, X72

Příspěvekod stendy » čtv 17 pro, 2020 10:50 am

Pozdravujem všetkých :-)

pár postrehov:

-farby použité na modeli 163 na dennom svetle sú reálne a sedia,
-model má typický acme pojazd, mechanicky t.j. to isté ako gorila, vpodstate bez problémov,
-dekóder je ESU, a zvukový projekt - nejaký hybrird (pseudo gorila), osobne mám radšejdekódery ZIMO, majú lepší prejav hlavne pri krokovej jazde - jemnejší/kultivovanejší (porovnal som s gorilou ES499.0 ACME osadenou ZIMO),
-počet lamiel skrine chladenia EDB , trošku zamrzí , bolo by dobré keby to dobudúcna spravili,
-najviac ma zaskočili čierne strešné okienka do strojovne, všetky okná na mašinesú tak krásne osadené a čisté, škoda že odflákli tieto strešné. O technológií to nie je - tú majú zvládnutú výborne,
-pluhy sú pekne reálne nízko nad temenom koľajnice, avšak pre tých čo majú dosť zvlnenú a nerovnú trať , to môže byť problém.
-model je z fabriky osadený nebandážovanými nápravami, ťažná sila napriek tomu je dosť vysoká, v príbale sú dve náhradné nápravy s bandážou pre tých ktorí musia jazdiš 15voznovou súpravou po tobogánoch :D ,
-detailnosť spracovania predlohy je fakt na dosť vysokej úrovni, potešia aj hadice pieskovačov, ktoré sú v príbale.
-skúšal som porovnať model 163 s modelom laminátky S499 PIKO , výškovo sedia :)

AJ keď model má zopár chybičiek, myslím že pre veľa fanúšikov nepodstatných ,prípadne riešiteľných jedná sa o jednu z najkrajších mašiniek za posledné obdobie.

Verím ,že ACME si uvedomí , že o tento model ako aj ďaľšie naše predlohy je obrovský záujem, a prispôsobí tomu aj svoju obchodnú politiku 8)
stendy
 
Příspěvky: 104
Registrován: úte 28 pro, 2010 11:30 am

Re: ACME ŠKODA X62, X63, X71, X72

Příspěvekod Vojtěch Vorel » čtv 17 pro, 2020 11:44 am

Ohledně peršinga bych se zeptal, jak je to se spřáhly? Pochytil jsem, že na jedné straně je spřáhlo, na druhé šroubovka a hadice, ale jde to bez problémů (pokud to zrovna není zalepeno lepidlem) vyměnit rovněž za spřáhlo. Je to tak?
Vojtěch Vorel
 
Příspěvky: 367
Registrován: úte 16 úno, 2016 5:12 pm
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Re: ACME ŠKODA X62, X63, X71, X72

Příspěvekod stendy » čtv 17 pro, 2020 11:47 am

Na mojom stroji , hadice bezproblému vytiahnem, a ano v príbale je aj kinematika s pružinkami pre osadenie druhej strany identickou šachtou a spriahlom
stendy
 
Příspěvky: 104
Registrován: úte 28 pro, 2010 11:30 am

Re: ACME ŠKODA X62, X63, X71, X72

Příspěvekod xmatejx » čtv 17 pro, 2020 12:54 pm

stendy píše: -dekóder je ESU, a zvukový projekt - nejaký hybrird (pseudo gorila), osobne mám radšejdekódery ZIMO, majú lepší prejav hlavne pri krokovej jazde - jemnejší/kultivovanejší (porovnal som s gorilou ES499.0 ACME osadenou ZIMO),


Berte to takto, ZIMOmánie je pouze v ČR převážně kvůli značnému vlivu značky Roco zde. Drtivá většina ostatních výrobců používá ESU a dobře vědí proč. Seznam je to úctyhodný: Itálie (ACME, Rivarossi), Portugalsko (Sudexpress), Španělsko (Electrotren), Německo (Brawa, ESU, Piko - dokud nepřišli s 4.1 SmartDekodery, Liliput), dále LS Models a B-Models (Belgie), Jägerndorfer (Rakousko), Mehano (Slovinsko), NMJ (Norsko) atd. V době, kdy ZIMO pracovalo v řadě MX s 8bitovými zvuky, ESU dekodéry LS5 byly "zvukově" již plně 16bitové a osazené 32b mcu a přehrávaly zvuky ve standrdu hi-fi s adekvátním bitrate a samplováním.

Kromě toho, že ESU poskytuje všechny firemní zvukové projekty zdarma a jsou editovatelné, jsou ke stažení cca dvě stovky 3rd party zvukových projektů - opět zdarma a v drtivé většině nezamčené. Podobný přístup se s ZIMO dekodéry absolutně nedá srovnat, tam je drtivá většina zvukových projektů k dispozici za peníze.

Chtěl bych zde upozornit na autokonfigurační funkci ESU LS 5.0. Umožní vám automaticky najít optimální hodnoty pro nastavení klíčových parametrů PID regulace motoru - pomáhá to právě při nízkých rychlostech. Jedná se o CV 51 až 56 a 117 až 119.
Lokomotivu postavíte na cca 1,5 metru dlouhou rovnou čistou kolej nebo přímý rovný čistý úsek kolejiště zhruba doprostřed (nemusíte pak řešit směr). Měla by být před kalibrací důkladně projetá dle instrukcí výrobce a "zahřátá". F1 je na ovladači vypnuté a rychlost nastavena na nulu. CV 54 si nastavíte (naprogramujete) na 0, tuto operaci je možné samozřejmě provést externě na programovací koleji, ale následující krok musí být kvůli proudovým charakteristikám proveden ve spojení s kolejištěm, takže po vynulování CV 54 na programovací koleji musíte lokomotivu vrátit na "provozní" kolej. Následně stisknete na ovladači F1. Lokomotiva sama prudce vyrazí vpřed a po cca 50 - 70 cm (podle typu, převodů atp.) se zastaví. Motorek je automaticky nakalibrován. CV 56 a CV 117 až 119 obvykle postačí nechat v továrním nastavení a nebo vybrat dle tabulky hodnot v manuálu k dekodéru pro daný typ motorku. Pro drtivou většinu větších modelů opatřených většími 5-pólovými motorky uvedené automatické zjištění hodnot PID poskytne skutečně optimální set hodnot. Problémy dělají typicky menší motorky Piko, ty si s ESU LS 5.0 opravdu nerozumí. U větších ale problém není - mám tu kupř. model Vectron 193 PIKO 51564 továrně osazený LS 5.0 a model se chová perfektně vč. velmi pomalých posunů. Pokud uvedený automatický proces kalibrace nevyhovuje, potom je nutné zdlouhavé laborování systémem pokus-omyl. Nicméně i tehdy výsledek autokalibrace poskytuje fantastický základ pro práci.
Naposledy upravil xmatejx dne sob 19 pro, 2020 7:46 pm, celkově upraveno 1
xmatejx
 
Příspěvky: 222
Registrován: čtv 04 čer, 2020 11:33 am

Re: ACME ŠKODA X62, X63, X71, X72

Příspěvekod stendy » čtv 17 pro, 2020 3:22 pm

xmatejx píše:
stendy píše: -dekóder je ESU, a zvukový projekt - nejaký hybrird (pseudo gorila), osobne mám radšejdekódery ZIMO, majú lepší prejav hlavne pri krokovej jazde - jemnejší/kultivovanejší (porovnal som s gorilou ES499.0 ACME osadenou ZIMO),


Berte to takto, ZIMOmánie je pouze v ČR převážně kvůli značnému vlivu značky Roco zde. Drtivá většina ostatních výrobců používá ESU a dobře vědí proč. Seznam je to úctyhodný: Itálie (ACME, Rivarossi), Portugalsko (Sudexpress), Španělsko (Electrotren), Německo (Brawa, ESU, Piko - dokud nepřišli s 4.1 SmartDekodery, Liliput), dále LS Models (Francie), B-Models (Belgie), Jägerndorfer (Rakousko), Mehano (Slovinsko), NMJ (Norsko) atd. V době, kdy ZIMO pracovalo v řadě MX s 8bitovými zvuky, ESU dekodéry LS5 byly "zvukově" již plně 16bitové a osazené 32b mcu a přehrávaly zvuky ve standrdu hi-fi s adekvátním bitrate a samplováním.

Kromě toho, že ESU poskytuje všechny firemní zvukové projekty zdarma a jsou editovatelné, jsou ke stažení cca dvě stovky 3rd party zvukových projektů - opět zdarma a v drtivé většině nezamčené. Podobný přístup se s ZIMO dekodéry absolutně nedá srovnat, tam je drtivá většina zvukových projektů k dispozici za peníze.

.


OK, kde ale zohnať zvuk do 163/363 minimálne tak dobre spracovaný ako Jacekov projekt???

A za ďaľšie, keď si zaplatím za sounddekóder v cene modelu ACME, nemal by tam byť náhodou zvuk príslušnej Mašiny?
stendy
 
Příspěvky: 104
Registrován: úte 28 pro, 2010 11:30 am

Re: ACME ŠKODA X62, X63, X71, X72

Příspěvekod Jacek » čtv 17 pro, 2020 4:23 pm

xmatejx píše:Berte to takto, ZIMOmánie je pouze v ČR převážně kvůli značnému vlivu značky Roco zde

To je dost naivní. Nejsou náhodou za tou oblíbeností autentické zvuky čs. lokomotiv jen do Zimo? Ať už Artol nebo moje? Ukažte mi jediný srovnatelný projekt ESU
To, že ESU má většinou zvukové projekty free a Zimo ne, to je pohled trošku mimo. I Zimo má plno free projektů, ale je třeba taky dodat, že kvalita takových projektů přesně odpovídá tomu, že jsou zdarma. ESU má plné stránky free projektů, ale už ty ukázky dostatečně rvou uši. Autorů, kteří tvoří projekty na úrovni je mnoho, ale těžko asi čekat, že svou práci budou zdarma dávat ke stažení či "sdílet" jak je dnes oblíbené.

Technické porovnání dekodérů jednotlivých výrobců je pak kapitola sama pro sebe, občas někdo vyskočí s těmito argumenty jak je ten či onen mnohem lepší než Zimo, zpravidla vždy ten kdo nikdy nezkoušel nějaký zvuk vytvořit.

xmatejx píše:ZIMO pracovalo v řadě MX s 8bitovými zvuky, ESU dekodéry LS5 byly "zvukově" již plně 16bitové a osazené 32b mcu a přehrávaly zvuky ve standrdu hi-fi s adekvátním bitrate a samplováním.

Můj názor aktivního autora je, že Zimo bylo a stále je o mnoho délek vpředu. Vývoj u ostatních je také znát, ale stále zaostávají. Zimo umí CD kvalitu 44100 Hz, ESU nějakých atypických 33, něco, nepamatuji si to číslo, ale zvukové programy žádnou takovou volbu uložení nemají, standard je 11025, 22050, 44100.
Dvě sady zvuků pro zátěž/bez zátěže mělo Zimo už v době kdy jsem začal se zvukařinou, ESU to už umí taky s novými dekodéry. O vychytávkách v podobě různého chování na každé sadě si nedělám iluze.
Nezanedbatelný fakt je také taková maličkost, že kterýkoliv starý dekodér Zimo, který už ani není ve výrobě se dá zplnohodnotnit nahráním atuální verze firmware. U ESU už je pátá řada dekodérů, kdy předešlá nejde aktualizovat.

Stručně, to co dokážu vytvořit pro Zimo, tomu se pro ESU ani nepřiblížím. Mám tím na mysli zvuk jako takový, možnosti tvorby a ladění zvuků, které jsou u jiných výrobců prostě primitivní.
Otázky různých PWM, ladění motoru, světel, to už není moje oblast, nedokážu posoudit rozdíly.
Stránky o modelové železnici TT, digitál, zvuky http://www.jacek-modely.cz
Uživatelský avatar
Jacek
 
Příspěvky: 929
Registrován: sob 20 led, 2007 10:03 pm
Bydliště: Moravskoslezský kraj

Re: ACME ŠKODA X62, X63, X71, X72

Příspěvekod JaroHo » čtv 17 pro, 2020 5:38 pm

Uz jsem měl rozepsanou zprávu ale Jacek to napsal naprosto přesně! Esu určitě není špatné, nedokážu posoudit co se z toho dá vymáčknout, ale nahrávky mají otřesné, nemyslím kvalitu a šum ale ten daný zvuk motoru nebo houkačky je prostě šílený na tahá za uši. Roco Vectron, ten zvuk je silný, čistý, houkačky ukázkové, sice akcelerace a decelerace je zvukově nesmyslně udělané ale alespoň to hezky houká.Kdyz se zvuk dohrává po vypnutí tak nahrávka na konci šumí jako blázen a zapraská.Esu houkačky trix 380, kurňa co to je?
DR5000, Z21app,2x myš, kolejiště ve výstavbě
Uživatelský avatar
JaroHo
 
Příspěvky: 1513
Registrován: čtv 28 bře, 2013 2:59 pm
Bydliště: Nymburk

Re: ACME ŠKODA X62, X63, X71, X72

Příspěvekod xmatejx » čtv 17 pro, 2020 8:32 pm

Evidentně jsem píchl do vosího hnízda. Ale buďte v klidu, flame z toho nebude... ;)

stendy píše:OK, kde ale zohnať zvuk do 163/363 minimálne tak dobre spracovaný ako Jacekov projekt??? A za ďaľšie, keď si zaplatím za sounddekóder v cene modelu ACME, nemal by tam byť náhodou zvuk príslušnej Mašiny?


jasně, vůbec s tím nepolemizuji, já jsem reagoval na váš postesk ohledně regulace motoru při nízkých otáčkách na kolejišti. Chtěl jsem uvést na pravou míru (dodat argumenty i z druhé strany) fakta, protože váš příspěvek vyzněl tak, že snad ESU LS5 je nějaký šmejd, co vám tam proti vůli ACME osadilo. Nijak jsem se nevyjadřoval ani ke zvukovému projektu, ani ke kvalitě jízdy u modelů osazených DCC Zimo.

Jacek píše:To je dost naivní. Nejsou náhodou za tou oblíbeností autentické zvuky čs. lokomotiv jen do Zimo? Ať už Artol nebo moje?


No ták... při vaší inteligenci... napsal jsem snad něco jiného? ;) Samozřejmě, můžeme se tu celý večer dohadovat, co bylo dříve. Zda zvuk Artol & Jacek nebo lokomotivy českých předloh od Roco nejdříve s DSS a posléze i osazené Zimo, dnes již dokonce i s modulárním řešením Zimo. Jinými slovy, co podpořilo co. Myslím, že to byla taková vzájemná symbióza, nakonec i podpořená MTB, které se tak stalo vaší hardwarovou divizí, kde tu a tam zvuk zachraňuje to, co nemá fyzický model.
S dalším souhlasím. Třeba Bardotku ozvučit a zvukový projekt k danému kusu umíte bez jakýchkoliv pochyb odladit skutečně nejlépe z tvůrců zvuků, nikdo vám to opravdu nebere. Byť zvuk od Artolu sice trochu sterilní, je ale stále pěkný a letošní od ESU také není vyložený jaderný odpad. A kdo není úplný počítačový ignorant, může si zvukový projekt od ESU třeba pro Bardotku vyladit podle sebe zcela - přidávat zvuky, nastavovat nové závislosti a cykly v projektu, s tím vizuálním prostředím se docela příjemně pracuje.

Další ohledně technických otázek jen velmi stručně. Za prvé tu nechci být za advokáta ESU. Zimo dělá kvalitní zvukové kontroléry, sám je používám. Chtěl jsem skutečně jen uvést na pravou míru povzdech pana kolegy výše, který mohl vyznít tak, že tam snad ACME nacpalo navzdory superkvalitě od Zimo nějaký odpad. Myslím, že typů zvuk. kontrolérů jen v EU je vyráběno opravdu mnoho. Každý ať si sám položí otázku, proč tolik výrobců modelů stále upřednostňuje ESU LokSound před konkurencí Zimo, UB, ... Navíc nikdo přeci nebrání nikomu si koupit DSS verzi a tu si nechat osadit kontrolérem Zimo s vaším zvukem. Tak o co probůh jde? Proč ten povyk? :)

Ale když už jste to sám nakousl - kolik zvukových projektů pro ESU LS5 jste vytvořil? Víte v jakém formátu Zimo řady MX ukládá na flash raw zvuk? Zjišťoval jste si to? V manuálech se tím Zimo nechlubí... A v jakém ukládá a přehrává 16b DAC LS5? Ono totiž 8b @ 44,1kHz není totéž co 16b @ 22,05kHz. Potom zde zaznívají nekonečné pravdy o tom, že hluboké dunivé zvuky trakčních motorů lokomotiv při rozjezdu nedokáže DCC reprodukovat. No, samozřejmě že 8b to nedokáže. Přehrajte si na Nokii z roku 1996 znělku třeba 20th Century Fox a totéž na IP10 dnes.
xmatejx
 
Příspěvky: 222
Registrován: čtv 04 čer, 2020 11:33 am

Re: ACME ŠKODA X62, X63, X71, X72

Příspěvekod stendy » čtv 17 pro, 2020 8:47 pm

xmatejx píše:Evidentně jsem píchl do vosího hnízda. Ale buďte v klidu, flame z toho nebude... ;)

stendy píše:OK, kde ale zohnať zvuk do 163/363 minimálne tak dobre spracovaný ako Jacekov projekt??? A za ďaľšie, keď si zaplatím za sounddekóder v cene modelu ACME, nemal by tam byť náhodou zvuk príslušnej Mašiny?


jasně, vůbec s tím nepolemizuji, já jsem reagoval na váš postesk ohledně regulace motoru při nízkých otáčkách na kolejišti. Chtěl jsem uvést na pravou míru (dodat argumenty i z druhé strany) fakta, protože váš příspěvek vyzněl tak, že snad ESU LS5 je nějaký šmejd, co vám tam proti vůli ACME osadilo. Nijak jsem se nevyjadřoval ani ke zvukovému projektu, ani ke kvalitě jízdy u modelů osazených DCC Zimo.

Jacek píše:To je dost naivní. Nejsou náhodou za tou oblíbeností autentické zvuky čs. lokomotiv jen do Zimo? Ať už Artol nebo moje?


No ták... při vaší inteligenci... napsal jsem snad něco jiného? ;) Samozřejmě, můžeme se tu celý večer dohadovat, co bylo dříve. Zda zvuk Artol & Jacek nebo lokomotivy českých předloh od Roco nejdříve s DSS a posléze i osazené Zimo, dnes již dokonce i s modulárním řešením Zimo. Jinými slovy, co podpořilo co. Myslím, že to byla taková vzájemná symbióza, nakonec i podpořená MTB, které se tak stalo vaší hardwarovou divizí, kde tu a tam zvuk zachraňuje to, co nemá fyzický model.
S dalším souhlasím. Třeba Bardotku ozvučit a zvukový projekt k danému kusu umíte bez jakýchkoliv pochyb odladit skutečně nejlépe z tvůrců zvuků, nikdo vám to opravdu nebere. Byť zvuk od Artolu sice trochu sterilní, je ale stále pěkný a letošní od ESU také není vyložený jaderný odpad. A kdo není úplný počítačový ignorant, může si zvukový projekt od ESU třeba pro Bardotku vyladit podle sebe zcela - přidávat zvuky, nastavovat nové závislosti a cykly v projektu, s tím vizuálním prostředím se docela příjemně pracuje.

Další ohledně technických otázek jen velmi stručně. Za prvé tu nechci být za advokáta ESU. Zimo dělá kvalitní zvukové kontroléry, sám je používám. Chtěl jsem skutečně jen uvést na pravou míru povzdech pana kolegy výše, který mohl vyznít tak, že tam snad ACME nacpalo navzdory superkvalitě od Zimo nějaký odpad. Myslím, že typů zvuk. kontrolérů jen v EU je vyráběno opravdu mnoho. Každý ať si sám položí otázku, proč tolik výrobců modelů stále upřednostňuje ESU LokSound před konkurencí Zimo, UB, ... Navíc nikdo přeci nebrání nikomu si koupit DSS verzi a tu si nechat osadit kontrolérem Zimo s vaším zvukem. Tak o co probůh jde? Proč ten povyk? :)

Ale když už jste to sám nakousl - kolik zvukových projektů pro ESU LS5 jste vytvořil? Víte v jakém formátu Zimo řady MX ukládá na flash raw zvuk? Zjišťoval jste si to? V manuálech se tím Zimo nechlubí... A v jakém ukládá a přehrává 16b DAC LS5? Ono totiž 8b @ 44,1kHz není totéž co 16b @ 22,05kHz. Potom zde zaznívají nekonečné pravdy o tom, že hluboké dunivé zvuky trakčních motorů lokomotiv při rozjezdu nedokáže DCC reprodukovat. No, samozřejmě že 8b to nedokáže. Přehrajte si na Nokii z roku 1996 znělku třeba 20th Century Fox a totéž na IP10 dnes.


Kolega, v mojom príspevku išlo len, a len o to poukázať na nezmyselnosť fabrickej inštalácie dekódera ESU do modelu ACME pokiaľ neexistuje do neho zvukový projekt príslušneho stroja!!! Osobne by som bol kúpil radšej model bez DCC a osadil ho dekóderom ZIMO s Jacekovym zvukom, ale modelov bolo tak žalostne málo , že som bol rád že sa mi ušiel model so zvukom nepodarenej gorily. Uznajte sám že pri tak malom reproduktore rozoznávať HIFI kvalitu je asi scestné a oveľa vačsiu váhu má charakter a vernosť zvukového projektu ako takého !!!
jedna technická poznámka - bitová hĺbka ovplyvňuje maximálne tak dynamický rozzsah sily zvuku, nie však frekvenčné spektrum prenášaného zvuku!!!
stendy
 
Příspěvky: 104
Registrován: úte 28 pro, 2010 11:30 am

PředchozíDalší

Zpět na Velikost H0 (komunita H0)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků