Ahoj,
Jak jsem psal výš, s plánem bych začal znovu. Píšeš o stanici a zastávce. Pokud netrváš na propletenci kolejí, šlo by to udělat třeba jako na obrázku. Vycházel jsem trochu z Tvého návrhu.
Ve viditelné části je tříkolejná stanice, zastávka a slušný kus širé trati. Trať se kroutí mezi vrchy a rybníky, loukami a poli. Poté co vlak vyjede z lesíka (nahoře) přejede silnici a dal stoupá. Trať se obloukem vyhne rybníku a přes druhy přejezd vede do Stanice. Před stanicí je místo vjezdoveho návěstidla jen lichoběžníková tabulka. Ve Stanici jsou dvě koleje dopravní (pro jízdu vlaků), nejblíž u budovy je manipulační kolej pro vozy k nakládce či vykládce zboží. Směrem vpravo z ni vede kusá zarostlá kolej

.
Na opačné straně než výpravní budova je místní podnik ( silo, pila, apod.) s vlečku. Trať za stanicí pokračuje zářezem a kroutí se mezi vršky. Už minula nejvyšší bod a začíná klesat do údolí potoka, který přejede po menším mostě. Za ním je zastávka a trať dal pokračuje dalším obloukem další most a koleje se ztrácí ( v tunelu či v lese)
Žluté je SN ze kterého vychází oba “ konce” místní trati. Navrhnul bych SN se 4 kolejemi průjezdnými + kusé pro Mot. vlaky. Součástí SN je smyčka. Při velkém zjednodušení jde SN se smyčkou zrušit a nahradit SN průjezdným (růžové).
Na trati se střídají dvě soupravy mot. vozů na Os. vlacích(MOs), které pendlují mezi Strakonicemi a Blatnou. Nákladní dopravu zajišťují dva manipulační vlaky (Mn). Zpestřením je motorový rychlík Praha-Volary, který projíždí bez zastavení ráno tam (do Prahy) odpoledne zpět.
Plánek je od ruky, jeden čtvereček je 10x10cm.