hank píše:Milan F. má na obrázku kratší variantu budovy v Senotíně.
Aha, tak to vysvětluje hodně!

Já si Milanovo větu "bývalá budova" vyložil, jako že dnes ne úplně slouží svému původnímu účelu. Také rázem rozumím tomu, že mi tak nějak neseděly rozměry přístavku...
Možná mi to ale rázem odpovídá na otázku, kde se pohybovat náznakem epochy. Vychází mi z toho, že na levé straně u zastávky asi suché záchodky pro cestující asi už nebudou...
hopeter píše:Přestavníky můžeš použít elektromagnetické navrch - je to SN tak by to nevadilo.
Jistě by to šlo, ale potřebuji a) aby mohly zůstat pod napětím déle než mžik a b) zpracovávám, co je doma...

hopeter píše: Malý dotaz ? Taky ti vychází G36,5+G41,5 mezi výhybky moc dlouhé ?
A jsem rád, že se s tímhle někdo vytasil! Pominu skutečnost, že návodné texty na internetu nabádají na osazení dokonce delší kombinace G36,5+G43 (viz např.
https://www.itvlaky.cz/vyhybky--krize-- ... lig-83170/), z čehož mne vyléčil WinTrack, který tvrdošíjně trval na svém, pak po sestavení kombinace G36,5+G41,5 kříž tak nějak pocitově nepasuje a v nejlepším případě vznikají stále mezery mezi kolejnicemi nad rámec očekávatelných (OK, netvrdím, že by to nebylo sjízdné). Stejně tak jsem nepřišel na to, jak inteligentně napájet "srdcovky" (fakt nevím, jak tomu u kříže říkat) pomocí vodivých plíšků, a proto jsem onu část spojil vždy na jedné větvi vodivě s pokračující kolejí a budu přepínat polaritu spolu s ní... Nad rámec popsaného jsem si ještě vyzkoušel, jak snadno lze kříž zdeformovat tlakem na jeho konce - skoro jsem ho zlomil a dalo pak dost práce ho uvést do pořádku (nějak se přihodila zbrklá chvilka...)
jafobe píše:Co nalevo použít třeba dřevěnou klasiku jako stojí Semošicích u Horšovského Týna, možná by se dalo použít i Nedvězí u Semil byť tam už dnes neslouží jako budova zastávky, Lišný u Železného Brodu, či třeba Krásný Les u Frýdlantu. Toť pár zastávak které stojí dodnes a prožili epoch povícero, o kterých jsem na dané téma uvažoval já, byť nejsou koncovou stanicí...
prostuduji, děkuji za náměty... musím popřemýšlet, zda se na trať bude vypravovat vlastně něco jiného než 810 ve správě ČD...
Střelec píše:Když tak na to koukam, někde mam hromadu starých "U" plechových kolejí a výhybek BTTB a Zeuke (s pevným přestavníkem). Ale asi bych to hrál spíš na posun ve fabrice.
jj, něco ve stylu plánku č. 4... tahle varianta byla pro mne určující možností zautomatizovat provoz a být na co nejmenším půdorysu...
TT, V. - VI. epocha, ČD
- kolejiště realizovaná na malých plochách neškodí v jakémkoli množství -