Moderátor: Michal Dalecký
Michal Šuhajda píše:Tak to ani náhodou.
Ty fotky jsou z točny (první dvě) a ze zkušební koleje ve Škodovce.
Jak je vidět z odkazu kolej i točna jsou tam dodnes. Kolej vede souběžně s Borskou ulicí hned za zdí areálu, která je na fotkách vidět. Věžička je na JZ rohu zdi. Na fotkách z točny je vidět i unikátní uspořádání točny i trati pro více rozchodů zkušební trati. V prostoru za kolejí je též (dnes už zrušený) kryt, který má východy přímo ke kolejím.
Točna původna navazovala na zkušebnu, která byla propojena přesuvnou s výrobní halou (č. 116) - dnes slouží jako garáž/vozovna a dílny pro opravy a audržování trolejbusů a autobusů PMDP.
Původní krátká zkušební kolej byla prodloužena a napojena na nový výrobní areál Škody Transpotration kolejí z nové přesuvny, mezi výrobními halami. V r. 2014 přibyla nová souběžná zkušební kolej se 3 rozchody (1435/1520/1000) provedená jako pevná jízdní dráha a nové trakční vedení.
A2C píše:Michal Šuhajda píše:Tak to ani náhodou.
Ty fotky jsou z točny (první dvě) a ze zkušební koleje ve Škodovce.
Jak je vidět z odkazu kolej i točna jsou tam dodnes. Kolej vede souběžně s Borskou ulicí hned za zdí areálu, která je na fotkách vidět. Věžička je na JZ rohu zdi. Na fotkách z točny je vidět i unikátní uspořádání točny i trati pro více rozchodů zkušební trati. V prostoru za kolejí je též (dnes už zrušený) kryt, který má východy přímo ke kolejím.
Točna původna navazovala na zkušebnu, která byla propojena přesuvnou s výrobní halou (č. 116) - dnes slouží jako garáž/vozovna a dílny pro opravy a audržování trolejbusů a autobusů PMDP.
Původní krátká zkušební kolej byla prodloužena a napojena na nový výrobní areál Škody Transpotration kolejí z nové přesuvny, mezi výrobními halami. V r. 2014 přibyla nová souběžná zkušební kolej se 3 rozchody (1435/1520/1000) provedená jako pevná jízdní dráha a nové trakční vedení.
Ďakujem
Už ani pamätníkom sa nedá veriť
Michal Šuhajda píše:Laminátka je perfektní, jsem rád, že ji mám objednanou ač trolej na kolejišti nemám a neplánuji...
kuyon píše:Zaciatok konca Roca, co sa tyka detailov a posunutim modelovej latky vyssie. Osvetlenie strojovne, stanovist rusnovodica, podvozkov a riadiaceho pultu , dava konecnu modelovaniu v domacich podmienkach, bez zvlast specialneho vybavenia modelara. Myslim, ze Roco svojou kvalitou z Vietnamu, (vid priklad r.752) zaspalo dobu. Pre zhrnutie, zabery detailov zo stranok PIKO, treba si uvedomit, ze fotografie su niekolkokrat zvatsene! Myslim ze tu uz nie je dovod pochybovat ze je to "omalovanka", ale foto skutocneho modelu, samozrejme ze v skutocnosti tie farby budu trochu ine.
stiro píše:PS: Brejla...si tuším koleduje o BAN, tými nepriamymi narážkami...![]()
![]()
Matěj píše: ...Potěšilo by mě, kdyby PIKO takhle pěkně udělalo konečně i nějakou českou parní lokomotivu.
Zpět na Velikost H0 (komunita H0)
Uživatelé procházející toto fórum: Myšpulín a 4 návštevníků