Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký
Vláďa je slibotechna zapšklá a pochybuji, že by se chtěl za současného stavu věci zavrtat do dalších trablů, ale nikdo Vám nemůže dát tolik, co já Vám naslibujiMichal Šuhajda píše:Krásný Jez a o tom tu kdysi psal Vláďa.
Mcx píše:Výkresy pro vyřezání šablon pošlu, jen jak je objevím na disku. Ta šablona na okraj modulů je historická záležitost a nyní již nevím kdo ji dělal.
Mcx píše:Pěkná stanice Horní Slavkov, pro doma ve zkrácené verzi bude tak akorát, navíc v modelu jsou zhlaví kratší při použití "EW3" od Tilliga. Skladiště je dost u budovy a mohlo by asi vyjít i pro doma, vytahovací díl vlevo od skladiště.
K návěstidlům, jsem sice z daleka, ale na plánku s poslední úpravou 1.1.1983 je stále nesmazána lichoběžníková tabulka od Krásného jezu v km 7,429, asi na ni zapomněli, takže nebyly tam jen lichoběžníkové tabulky? Jinak je to jedno, s klidem bych udělal návěstní moduly pro jednoramenné mechaniky nebo světla č-z, ale určitě bez odjezdových návěstidel.
Mcx píše:A tady verze Horního Slavkova, mírně zkráceného - díly 90 - 60 - 60 - 90 cm, tedy stejně jak mám doma Hukovice. Vlevo rozhraní 2k 2E00 - asi bych si k tomu udělal pak modul s těmi mosty a kolejí 3a rozumné délky. Pro doma bez. Takto má kolej č. 1 185 cm a koleje 3 a 5 165 cm, pokud se to zdá málo pak asi prodloužit ty dva vnitřní díly třeba na 70 cm a to už bude přesahovat to co já, rkwa... v klubu máme na místní dráhy, tam jsme si zvolili jako standard staniční koleje 180 cm, někdy i o pár cm méně a zatím to na všech setkáních stačilo. Výhybky jsou použity EW3, Tillig. A zapomněl jsem posunout zarážedlo na koleji 2a, je uprostřed koleje , je to rychle zplácané.
zapomněl jsem dodat je to na šířce 50 cm
Pravděpodobně v Zetkách (jednotky týdně?) v bednách s olověnými pláty (hustota Pb je 11,340 g/cm³ a U 19,1 g/cm³) rovnou na východ a taky s ozbrojeným doprovodem. Myslím, že se snad současnosti dožil jeden "pancéřák", jež měl v některých oknech ještě držáky na "mašinkvéry" z těchto přeprav. V 50. letech nebyl objem těžby, tak obrovský jako v pozdějších letech a hlavně mechanizace byla minimální, samá ruční práce a taky spousta hlušiny - pusťte si film Bumerang. A to je i důvod proč bych se tomu radši vyhnul. Uran těžili i političtí vězni z Táborů nucených prací. Těžba skončila v roce 1960 http://podzemi.solvayovylomy.cz/histhor ... AVKOV1.htmzaplef píše:Nyní mě zajímá, v čem se tyto rudy přepravovaly?
Vladimír_B píše:Krakule s megaWapkami
Vladimír_B píše:Ještě k mechanikám: nebál bych se tam dát alespoň jednu německou. Stanice nakládkou místně těžených a strategických wolframových rud pomáhala ke konečnému vítězství Velkoněmecké říši, v níž nakonec ležela, tak si přeci zasloužila lepší zabzař…
Mcx píše:Zpátky k stanici Horní Slavkov - plánek je kreslen v Corelu. Proč jsem navrhl "dvojkolejný výjezd" 2E00, protože to dává možnost připojit i jiný modul se stejným rozhraním. V opačném případě to znamená, že na setkání vždy musím vzít další díl - jak dlouhý? sám se přepravovat nedá, musím k němu udělat kamaráda stejného rozměru a tak na setkání nepovezu bednu 90x50, a 60x50 (nebo 70x50, pokud si to prodloužíš), ale další bednu 60x50 nebo delší. A to si myslím, že již do některých aut bude problém dostat - myslím osobák, ne nějakou dodávku, protože neberou se jen bedny s moduly - k tomu, pulty, spax, ovládací pult, vozidla..... . A samozřejmě pro stejný objem musím mít doma skladovací prostor - takže dobrá rada - velmi dobře se rozmyslet. někdy méně znamená více !
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků