
Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
lajblt píše:Milane, ani takto nevychází rozumná délka kolejí v SN. Pokud by vaclavtt oželel vratné smyčky, pak se ten skryťák udělat dá, včetně toho výřezu pro překlad.
Tomas Lebeda píše:Při sledování tohoto vlákna se stále nemohu zbavit pocitu, zda je opravdu tak rozhodující úspora výšky vzniklá vyjmutím mostů.
Rozdíl nivelety hlavní stanice a koncové stanice je tak 100mm. Z toho dle schema je počítáno 50mm vzálenost mezi kolejemi v hlavní stanici a spodkem překladu.
I když budu uvažovat že nad mostovkou je nějaké zábradlí tak stejně zůstává pouze zisk cca 100mm spojený s komplikací demontáže trojice mostovek.
Jaká výška je plánována na rám kolejiště. Při šířce 3,8m a potřebě zachování tuhé konstrukce to odhaduji tak na min.200mm.
Nelze spíše než s vyndaváním mostů pracovat s výškou vlastní nosné konstrukce rámu?
Kolik je podchozí výška pod kolejištěm? Jak často je potřeba pod kolejištěm podcházet?
To jsou otázky které mi přijdou důležitější, než zda je možné vyndat kopec v místě skrytého nádraží.
Držím palce při realizaci.
Edit: jestli je ten průvlak pouze krabice SDK tak by opravdu mohlo být jednodušší to rozebrat a upravit.
Ivan píše:A co na to jít trochu jinak? Oželet pár cm dané překladem a kolejiště zúžit. A to tak, že bude na dva díly a po ježdění se ty díly od sebe odsunou na šířku překladu a vše se zvedne ke stropu. Je to sice náročnější na stavbu, ale ne nereálné. Pak by mohla být krajina libovolná a netrcelo by tam to rovné údolí.
Uživatelé procházející toto fórum: kpt.Budha a 5 návštevníků