workous Ale nemohl. Práce, kterou lze zvládnout za pár týdnů, mi trvá rok. Nevydělal bych si ani na slanou vodu.
Jinak musím zdůraznit, že na tom nepracuji sám, ale je to kolektivní práce.Ještě jsem zapoměl. Vlečka ke kamenolomu je složena ze všech dostupných typů kolejiva filigran. Zbytek tratí je pak kombinován kolejivem Tillig, Litomyský a Kuehn, a to kombinace standard a flexi. Je to z toho důvodu, že kolejiště bude mimo jiné sloužit jako zkušební okruh pro stavěná vozidla.
V plánu je premiéra v listopadových Pozořicích, ale nevim, jestli to stihnu dodělat do stavu sjízdného dřeva.
Ivan Na modulech Velké Pavlovice mám bovdeny už hodně dlouho. Jsou k výhybkám připojeny jinak, přes přepínač, tedy krapet složitěji. Je to ovládané ručně, ne přestavníky. Zde je to jednodušeji, jenom zahnutým ocelovým jádrem bovdenu. Nevím, co by se na tom mělo pokazit. Poruchu prostě neplánuji. Výměna výhybky je složitá vždy, prostě se musí vydlabat, ať je přestavovaná jakkoliv.