hank61 píše:Milane a Honzo. Děkuji za inspiraci. Já to tam ale takhle nedostanu. Musel bych zrušit buďto vratnou smyčku a nechat pouze zkrácené kusé koleje jako SN nebo zrušit ty uhelné sklady, což se mi nechce. Další potenciální problém vidím v přístupu k obsluze koncové Hostomice, kdy bych musel podlézat přední segmenty Nevylučuji časem ani likvidaci té smyčky a buďto ponechám 3 kusé koleje za kulisou jako SN, nebo tam bude širá trať, nebo malá vlečka k fabrice. SN bych poté řešil přesuvnou za koncovou Hostomice.
Zatím to udělám takhle nejjednodušší cestou a po čase uvidím, jak mi to bude provozně vyhovovat.
Určitě nezapomeň na to dělení jaké navrhl Brejla (6. října 8:08). Celou smyčku takto oddělenou na třech místech bys mohl detekovat a obsazení by aktivovalo červenou na všech třech vjezdech, bylo by také možné před těmito vjezdy udělat izolované úseky napájené přes relé, které by při obsazení smyčky do těchto úseků odpojilo napájení (to by ovšem znemožnilo i odjezd ze smyčky, sloužilo by to jen pro aktivní vyloučení havárie). Smyčku by bylo dobré řešit bezzkratovým způsobem.
P.S. Mohl bys na tom plánku doplnit názvy stanic? Schema už se vícekrát měnilo, tak by to pro přehlednost případných komentářů bylo dobré.