Moderátor: Michal Dalecký
Jindřich Bek píše:Jen tak na okraj k popisu modelu podle skutečnosti, T679.1578 dne 24.2.1979 dodána ze SSSR do Vršovic, tam TBZ a 29.2.1979 předána do Plzně. Takže co má na modelu být lokomotivě napsáno? Jinak vřele doporučuji opět zdařilý model. Všechny zmíněné skutečnosti lze, kromě výrobních tabulek při troše zručnosti snadno napravit. Jen přijde líto, že dokumentace k popisu lokomotivy je dostatek a výsledek je takový jaký je.
mikinko píše:Jindřich Bek píše:Právě lustruji nový model Sergeje od firmy Piko. Od soboty model najezdil na modulovém setkání slušnou dávku metrů a jezdí parádně, jízda naprosto klidná, tichá. Zvuk nebudu realizovat, protože u této lokomotivy považuji ozvučení za vyhozené peníze, Segreje prostě nelze ozvučit odpovídajícím způsobem. Ke vzhledu tolik: má několik drobných chyb, zmiňované nárazníky, zbytečná madla na čelních ochozech a potisk výrobních štítků na nesprávných místech.
Jen tak na okraj k popisu modelu podle skutečnosti, T679.1578 dne 24.2.1979 dodána ze SSSR do Vršovic, tam TBZ později předána do Plzně. Jinak vřele doporučuji opět zdařilý model. Všechny zmíněné skutečnosti lze, kromě výrobních tabulek při troše zručnosti snadno napravit.
K tým madlám na čelných ochozech - keď som pozeral historické foto, tak tie madlá tam skutočne boli, ale s ohľadom na to že nie na všetkých som toho názoru, že sa začali doplňovať asi neskôr v rámci údržby a neboli priamo z výroby (na úplne starých fotkách z rokov 60-tych a 70-tych som to nikde nevidel, ale na novších už áno - na niektorých). Takže až taká chyba to nie je, záleží na tom, či konkrétny modelový stroj v danej epoche (IV) tie madlá mal alebo nie ....
mikinko píše:Jindřich Bek píše:Právě lustruji nový model Sergeje od firmy Piko. Od soboty model najezdil na modulovém setkání slušnou dávku metrů a jezdí parádně, jízda naprosto klidná, tichá. Zvuk nebudu realizovat, protože u této lokomotivy považuji ozvučení za vyhozené peníze, Segreje prostě nelze ozvučit odpovídajícím způsobem. Ke vzhledu tolik: má několik drobných chyb, zmiňované nárazníky, zbytečná madla na čelních ochozech, chybějící závětrné štítky v oknech a potisk výrobních štítků na nesprávných místech.
Jen tak na okraj k popisu modelu podle skutečnosti, T679.1578 dne 24.2.1979 dodána ze SSSR do Vršovic, tam TBZ později předána do Plzně. Jinak vřele doporučuji opět zdařilý model. Všechny zmíněné skutečnosti lze, kromě výrobních tabulek při troše zručnosti snadno napravit.
K tým madlám na čelných ochozech - keď som pozeral historické foto, tak tie madlá tam skutočne boli, ale s ohľadom na to že nie na všetkých som toho názoru, že sa začali doplňovať asi neskôr v rámci údržby a neboli priamo z výroby (na úplne starých fotkách z rokov 60-tych a 70-tych som to nikde nevidel, ale na novších už áno - na niektorých). Takže až taká chyba to nie je, záleží na tom, či konkrétny modelový stroj v danej epoche (IV) tie madlá mal alebo nie ....
Zpět na Velikost H0 (komunita H0)
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků