S trochu větším odstupem to vypadá docela hezky. Ale mouchy to samozřejmě má. Střecha je moc tmavá a měla by se více „zakusovat“ do bočnice vozu. Krabice klimatizace (nebo co to je) na střeše mají otřepy z formy. Na čelech chybí zásuvky dálkového řízení a hranaté držáky vedle světel. Čelník rámu je šedý a má být červený. Reflektor na střeše by si zasloužil podbarvení a jsou na něm otřepy z formy. Okna na bočnici jsou menší než by měla být, což umocňuje to děsné pochromování. Světle šedé rámečky oken by je opticky zvětšily. Bohužel okna jsou tak festovně zalepená, že asi nepůjdou ven. Mřížka na boku by měla být celá bílá, mřížka nad čelem ve střeše má být červená. Zahloubené detaily v bílém pruhu jsou červené, mají být bílé. V interiéru jsou ledabyle nasazené sedačky z 852/3/4 v červené barvě. Také jako u snad každého modelu MTB jsou výrazné spáry formy. Tady to alespoň nebije do očí, jako u 820.
Když se nepitvám v detailech a hodnotím model tak, jestli v tom je vidět přeloha, tak ano, je to 842. A myslím, že zručný modelář dokáže model ještě hodně vylepšit. Uvidíme, co se s tím povede udělat.
Tenhle motorák jsem chtěl hlavně proto, že vzpomínám na začátky provozu sériových vozů v Praze, na trati do Všetat. Tehdy to tu tahalo kde co, vozy jezdili ve dvojicích, se dvěma vlečnými vozy. Byly to 010, 020, 021, ale i větší Bnp (dnes Btn752), 042 a hlavně klasické ypsilonky a Bymee (Bdmtee), takže nebude nouze o vlečňáky. A s ypsilonkou to vypadá pěkně.