chyba je v tom, že používáš výstup z centrály a zároveň ze zesilovače.
Správnější řešení je používat centrálu jen jako centrálu a trať napájet pouze ze zesilovačů.
To se ale moc lidem dělat nechce, to je jasné.
Pokud tě zajímají obrázky, tak
TADY jsou obrázky z osciloskopu z podobné konfigurace.
Jde o to, že centrála má signál malinko napřed a zesilovač později (na prvním grafu menší časový posun mezi žlutou a modrou čarou).
Takže v čase přejezdu dojde k tomu, že se signál musí zdeformovat do nějaké "prostřední" hodnoty, tu ukazuje druhý graf. A ta energie, která se na to použije, ta mimo jiné vydává zvuk.
Moje grafy nepochází ze stejné konfigurace, tak je ber jen orientačně, spíš pro vysvětlení.
V případě roco komponent je ještě drobný problém v tom, že propojují zem jednotlivých komponent, takže to občas vede k hezkým zemním smyčkám.
Co by ti vlastně mohlo pomoci zlepšit situaci - pokud by jsi byl schopný se podívat, jestli máš v obou případech stejné napětí. Ne na úrovni zdroje, ale na kolejovém výstupu. Když se podíváš na mé grafy, tak modrá a žlutá jsou přesně stejně vysoké, nevím jak si stojí tvoje konfigurace (pokud máš jen multimetr z lídlu, tak na to zapomeň).