chtěl bych poradit od zkušenějších s rozmístěním návěstidel ve stanici. Omlouvám předem za zcela zřejmé chyby, ale je to pro mě komplet nová věc.
Prošel jsem si v rychlosti jen předpisy D1, http://masinky2003.wz.cz/navestidla.html, http://vlaky.bestsite.cz/zeleznice/rychlostni-navestni-soustava-2-4.htm a nějaké diskuse tady na webu. Bohužel nikde jsem nenašel odpověď přímo na můj případ, tj. dvoukolejná trať a skupinová odjezdová návěstidla. Zkoušel jsem hledal příklad v reálné situaci dle http://gvd.cz/cz/data/planky/planky.html, ale to jsem po pár desítkách nádraží, co znám, vzdal. Napadla mě část nádraží Jičín určená pro nákl./překládku, ale nevím, jestli to jde takto aplikovat.
Epocha: začátek V
Měřítko: N
Situace: nádraží spíše na regionální trati obsluhující případně i rychlíky. 1. kolej pro lokální motoráčky, 2. a 3. kolej rychlíky a nákl. doprava, 4. kolej do skladiště (málo používaná). U koleje 1 je to slepé pokračování vlevo od nádr. pozůstatek vlečky.
Návrh: vjezdová a skupinová odjezdová návěstidla, rychlostní návěstní soustava

Otázky:
1. co je potřeba na návrhu upravit?
2. je možná takto rozmístit seřaďovací návěstidla (o těch jsem ještě nic detailněji nenastudoval, takže střílím od boku)
3. moc mi pořád není jasný rozdíl VJEZD odbočkou vs rychlost 40 km/h a výstraha, VJEZD přímo atd. V rámci té rychlostní soustavy by to mělo být jedno a rychlost 40 a výstrahu bych mohl dostat i v případě, že pojedu přímo? Tj. nezajímá mě, kam jedu, 40km/h můžu dostat pro přímý směr? Nebo to platí jako před zavedením?
Díky moc
