Moderátor: Michal Dalecký
PASKVAL píše:Minimalne vozne pre EN Kiepura su original. Takisto restaurak je cisto ich konstrukcia. Urcite je tam aj vela konstrukcii ktore su jednotne pre viacero zeleznicnych sprav. Ale takto by sa dalo hodnotit vsetko. Apee/Bpee CD v povodnej zeleno bielej su presna kopia madarskych voznov. Bmee sa taktiez vyskytovalo aj u PKP/ZSSK. V skratke, PIKO (okolo ktoreho sa debata povodne tocila)ma momentalne kopu original polskych modelov a to im nik nevezme. Nech je to dane velkostou trhu alebo zaujmom predajcov, jedno je iste. Je o ne zaujem a kazdy rok pribudaju dalsie. ACME nevyrobi nikdy nic co sa neukaze za hranicami jedneho statu. Teda minimalne nie pre SK,CZ,PL trh. A to je myslim jasne kazdemu. A vzdy sa smejem na tychto diskusiach, hlavne co sa tyka predajnosti a fundovanych odhadov tu pritomych. Ako je napriklad MTB sunt a vlastne ho nik nekupi. Ale cuduj sa svete, predava sa ako horuce rozky. Aj kopa inych pseudomodelov. A preco? Pretoze okrem tu pritomych znalcov a zberatelov, ktori tvoria mozno 3% SK/CZ trhu je tu kopa vlacikarov. Ludi, co kupia hocijaku masinku a zapriahnu za to hocijaky vagonik a prehanaju to doma na kolajniciach rozlozenych na koberci. A tak to je aj bude
janiak píše:Podobné vagóny u PKP skutočne jazdili. Dodané boli vagónkou Bautzen v roku 1991 ako rada Admnu a Bdmnu. Prvá trieda mala na rozdiel od našej Amee len 9 kupe oddielov, tomu zodpovedala aj upravená bočnica vagóna. Dnes už sú všetky po prestavbe. Ďalej boli podobné vagóny dodané aj rumunskej CFR.
mikinko píše:Alebo si niekto myslí, že ACME vyrobilo gorily preto, lebo nejaký CZ/SK predajca si objednal 3000 kusov?
MiG píše:Já si myslím, že je v takovém případě poměrně vysoká pravděpodobnost, že ano.
Petr S. píše:Pro radost .
Nevím jak na tom jsi , ale je to páté slovo od leva .
zdraví Petr S.
Zpět na Velikost H0 (komunita H0)
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků