SaTo píše:Je to starší, tedy ne to co je původní z tratě Turnov-Jičín a používá se i dnes jako nádražní budova na osobním i když už jediném nádraží v Jičíně, na to plánek - alespoň v původní podobě mám.
Trať Turnov - Jičín byla ta nejmladší, byla to ta svépomocná lokálka a její budova je podle normálie 16/H, i když už to na ní není moc poznat... K ní byla ve 30. letech přistavěna ta hranatá funkcionalistická přístavba podle architekta Fikra z tehdejšího Ministerstva železnic.
První do Jičína dorazila ÖNWB od Ostroměře, jako druhé komerciálky (BCB - České obchodní dráhy) od Velelib. Tu budovu, kterou máš asi na mysli, postavila rakouská severozápadní dráha. U společnosti měla označení III.B a její nekompletní výkres je v publikaci Mojmíra Krejčiříka Česká nádraží, IV. díl, 2. část, vydal VYDOL/ing. Luděk Čada, Litoměřice 2015. Kromě toho by výkresy budov ÖNWB měly být v archívu ČD v Libni nebo v Ústřední technické knihovně dopravy v Kralupech nad Vltavou.
Lepší fotku na netu jsem nenašel. Je to doufám ono, o čem je řeč?

- nakl_nadr_jc.jpeg (28.93 KiB) Zobrazeno 5697 krát
... i my dědci ještě můžeme být všelijak užiteční...
Es ist viel später als du denkst.