Děkuji za reakce. Mimo to mi do SZ přistál souhlas v tim co napsal hank a doporučení napojit manipulační kolej z druhé strany koncové staničky jak zmínil jafobe. K tomu se tedy vyjádřím v úvodu a zároveň tím i odpovím na otázku obsluhy skladiště. Jelikož jsem pro koncovou staničku čerpal inspiraci například v Humpolci, na Telečsku a nebo třeba v Rozsochatci tak je stanička jak se patří divná, je to prostě takový "chutný mix" všeho u nás nějak neobvyklého. Především jde o použití "poloangličana" kterého už jsem si stihl vyřezat z Tilligova DKW, díky tomu není možné přejíždět z manipulační koleje na vlečku a opačně.
Z toho plyne i jasná obsluha stanice a vlečky, kdy příjezdový smíšený vlak nejprve přestaví osobní vůz se služebním na kolej dál od staniční budovy, lokomotiva přejede pro chladící vůz který přestaví na manipulační kolej, tu plánuji maximálně na 2 Zetky, popřípadě jeden 4 nápravový chlaďák. Následně přejede opět do výtažné, kde vyčká příjezdu T211.0 z vlečky s vozy. Vozy odebere, přejede s nimi do výtahu, Prase s vozy od smíšeného vlaku zajíždí na vlečku, pára přidává vozy z vlečky na konec vlaku a objíždí soupravu. Je to možná provozní komplikace, ale na vyblbnutí vrámci posunu docela ucházející. Tím bych i rád odůvodnil přítomnost výpravčího, konekonců takovéhle šíbování bych rád naplánoval alespoň 3x denně, do toho vyjma posledního a prvního vlaku objíždění přívěšáku, a tak podobně. Zároveň ona vlečková T211.0 by mohla obhájit zbrojení naftou, podobně jako turnusové nasazení motorového vozu pendlujícího mezi odbočnou stanicí a koncovou dva dny, před "spaním" by tudíž hned první den dostal porci nafty. Nicméně i o zbrojení ve strojovce v podobě jak jsi zmínil jsem uvažoval, ale přišlo mi to už trošku přeplácané.
Co se strojovky týče, pokud jsem to dobře pochopil, uhelný výtah by se musel vejít mezi výtopnu a popelovou jámu? Nebo komplet celé zbrojení (tj. včetně skládky uhlí) by mělo být mimo popelovou jámu? Nějaký prostor tam ještě asi jsem schopný vyšetřit, bohužel pro mě, výtah Vosáhlo i popelovou jámu od Třmínka už mám doma, a obojí už seskládané a připravené na použití. Takže první varianta by byla asi i reálná, druhá by se nevešla určitě.
Jinak pásový dopravník určitě přijde do skládky uhlí, ale i tak bych rád zbrojení prováděl výtahem, přecejen dělám opravdový konec páry, takže přesunutý výtah by snad nebyl až tak jako pěst na oko. Nebo může do příběhu přijít i odůvodnění minulostí, kdy lokálku obsluhovala dvojice 422 a strojovka se průběžně starala i o další 3 stroje 423/433 projíždějící nebo končící s vlaky v odbočné stanici.
Ještě k tomu případnému zbrojení motorových vozů a lokomotiv, pokud bych tedy zbrojení nedal ke garáži v koncové staničce, zbývalo by měnit cisternu na konci zásobovací koleje. V každém případě mám jeden stojan zbrojení který by se dal právě nějak takhle využít, tuším že nějakou dobu se takhle provizorně zbrojilo třeba zrovna v Jihlavě, u koleje na které stála cisterna byl i stojan s boudou s technickým vybavením, jen nevím jestli byly v kolejích nějaké odkapové vany.
Teď trochu vysvětlení k odbočné stanici jako takové. Řekl bych že jsme si totiž trošku s tím zámykáním výhybky nerozumněli. Stanice je o čtyřech kolejích s výhybkami stavěnými mechanicky dálkově, relativně krátce po obnově (betonové pražce na dopravních kolejích, návěstidla Svetofor na vjezdu i odjezdu (odjez skupinový), zatím stále váhám, zda půjde o nezávislá návěstidla bez rychlostní návěstní soustavy, nebo zda už rychlostní návěstní soustavu využiji. Přejezd na záhlaví bude s PZS VÚD, z jedné strany za vjezdovým návěstidlem, z druhé naopak za označníkem.
Jinak co se provozu týče, plánuji provoz i včetně rychlíků (byť jen projíždějících), a poměrně pravidelné manipulace s vozy na koleji ke skladišti. Stále se snažím pohybovat tam kde to znám, takže většinou se inspiruji tratí z Jihlavy do Znojma, z Horní Cerekve na Tábor a podobně.
K tomu zamykání výhybky, jde mi o to, zda když bude celá stanice přestavovaná drátovody, jestli i manipulační kolej napojit na drátovody? Nebo jestli dálkově stavět jen na dopravní koleje, a už výhybku před tou třícestnou mít zamčenou a ručně stavěnou? Pokud by se na manipulační koleji stavěla cesta ručně, pak samozřejmě třícestná výhybka bude v základním postavení zamčená v přímém směru na zásobovací kolej.
Jinak ještě vyvstala jedna otázka, kam případně s traťovkou?